Danone będzie rozwijał ofertę produktów bio
02.03.2020 -
Nieustannie poszerzamy portfolio Danone oraz na bieżąco udoskonalamy nasze produkty, pracując nad ich recepturami i podnosząc ich jakość żywieniową. W 2020 roku planujemy rozwinąć ofertę produktów bio, którymi – jak wiemy – konsumenci coraz częściej się interesują – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Rafał Piwowarski, dyrektor fabryki Danone w Bieruniu.
Kolejną innowacją są zmiany w składzie naszych produktów. – właśnie wprowadzamy na rynek Danio z cukrem trzcinowym. Pracujemy również nad zmianami w składzie Danonków, które już od jakiegoś czasu sukcesywnie wdrażamy – od 2007 roku zredukowaliśmy zawartość cukru dodanego w tym produkcie aż o 43% – mówi dyrektor Piwowarski.
Zapytany o przewidywania na 2020 rok, powiedział iż spodziewa się, że rosnąca z każdym rokiem świadomość żywieniowa konsumentów będzie miała wpływ na kształt rynku produktów mlecznych w najbliższych latach. – Już teraz wyraźnie widać, że współcześni konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty pochodzenia naturalnego, które są rekomendowane w codziennej diecie. Na rynku można się zatem spodziewać znacznego rozwoju oferty produktów mlecznych, które odpowiedzą na ten trend i związane z nim potrzeby żywieniowe konsumentów – mówi.
Jednocześnie na znaczeniu będzie zyskiwać wspomniana kategoria produktów pochodzenia roślinnego, która wpisuje się w prozdrowotne podejście konsumentów do kwestii żywienia.
Warto podkreślić, że w fabryce Danone w Bieruniu prowadzono szereg inwestycji, które nieustannie pozwalają wzbogacać ofertę produkcyjną zakładu. – To dlatego, między innymi ze względu na potrzeby nowoczesnych, coraz bardziej świadomych klientów, dostosowujemy linie produkcyjne, wdrażamy ergonomiczne rozwiązania, a także inwestujemy w cyfrowe narzędzia w obszarze zarządzania produkcją – mówi dyrektor fabryki Danone w Bieruniu.
(02.03.2020 za Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl)