Energetyzujące smaki i wielkie nagrody – w sklepach Kaufland ruszył konkurs z marką Crazy Wolf

Samochód osobowy, lodówki turystyczne wypełnione produktami oraz vouchery na zakupy – to nagrody w konkursie Kaufland promującym napoje energetyczne Crazy Wolf, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Szanse na wygraną zwiększa kreatywne podejście do konkursowego zadania – jury będzie oceniać pomysłowość odpowiedzi i nieszablonowe koncepcje uczestników.

Crazy Wolf to napój energetyczny stworzony z myślą o osobach potrzebujących zastrzyku energii w codziennych wyzwaniach. Zawiera składniki takie jak kofeina, guarana czy żeń-szeń, które pomagają zwiększyć koncentrację i zredukować zmęczenie. Oferta produktów dostępnych wyłącznie w sieci Kaufland obejmuje nie tylko odświeżony design, ale także różnorodne smaki – od guarany i żeń-szenia po jabłko i malinę.

W ramach promocji związanej z premierą nowych smaków Kaufland zaprasza klientów do udziału w konkursie, w którym można wiele zyskać:
  • nagrodę główną: samochód marki MINI Cooper,
  • nagrody dodatkowe: 10 lodówek turystycznych z rocznym zapasem napojów Crazy Wolf, 
  • 10 voucherów o wartości 500 zł na zakupy w sklepach sieci Kaufland. 
Aby wziąć udział, wystarczy kupić napój Crazy Wolf w sieci Kaufland, zarejestrować paragon na stronie konkursowej www.kaufland.pl/konkurscrazywolf i odpowiedzieć na pytanie: „Który smak napoju Crazy Wolf jest Twoim ulubionym i dlaczego?”. Co ważne – szansę na wygraną można zwiększyć, wysyłając dowolną liczbę zgłoszeń. Należy jedynie pamiętać, że do każdego z nich trzeba dołączyć i zarejestrować osobny paragon. Konkurs trwa do 31 października, a zwycięzców wyłoni komisja konkursowa, która oceniać będzie pomysłowość odpowiedzi i kreatywne podejście do konkursowego zadania. 

Zapraszamy do udziału i życzymy powodzenia w walce o nagrody! 

Kampania promująca produkt dostępna jest w kanałach digital i w przestrzeni outdoorowej. Regulamin konkursu oraz szczegóły dotyczące kampanii dostępne są na stronie internetowej: Konkurs z CRAZY WOLF | Kaufland. 
 

Współpraca