Grupa Chorten rozszerza ofertę nabiału marki własnej

21.03.2022 -

Marka własna Grupy Chorten - Z Podlaskiej Spiżarni – wzbogaciła się o nowe produkty mleczarskie. Obok masła teraz z logo z drzewkiem dębu będą dostępne także jogurt naturalny i maślanka.

Grupa Chorten przed kliku laty wprowadziła na rynek markę własną Z Podlaskiej Spiżarni. Na początku w ofercie były wysokogatunkowe wędliny czy pieczywo. Następnie zostały wprowadzone dania gotowe, miody z podlaskich pasiek, przetwory.

Większa kategoria nabiałowa

W ostatnim czasie powiększyła się kategoria nabiałowa marki Z Podlaskiej Spiżarni. Do jaj chowu ściółkowego z niewielkiej rodzinnej fermy oraz masła ekstra w kostce o zawartości 83% tłuszczu, dołączyły dwa nowe produkty - jogurt oraz maślanka naturalna.

- Nowe produkty, tak jak wszystkie w naszej marce, są przygotowywane przez sprawdzonych wytwórców i są wysokogatunkowe. Tego oczekują i to doceniają kupujący – mówi Cezary Szyłak, dyrektor marek premium Z Podlaskiej Spiżarni, Duch Puszczy i Klemens w Grupie Chorten.

Jogurt naturalny Z Podlaskiej Spiżarni, sprzedawany w butelce 400 g, zawiera witaminy A, B i D, dostarcza dużo wapnia i probiotyków. Maślanka Z Podlaskiej Spiżarni również jest w pełni naturalna i jest świetnym źródłem wapnia czy fosforu, jak też witaminy D.

Produkty z SM Łapy

Jogurt i maślanka są produkowane przez Spółdzielnię Mleczarską w Łapach. - Jest ona położona na obszarze Zielonych Płuc Polski, jej wyroby są produkowane według tradycyjnej polskiej technologii. Jest to gwarancja najwyższej jakości, a na tym nam bardzo zależy – mówi Cezary Szyłak.

Produkty marki Z Podlaskiej Spiżarni są dostępne w wybranych sklepach Grupy Chorten, która liczy już niemal 2300 placówek partnerskich w całym kraju. Obecnie pod marką Z Podlaskiej Spiżarni jest ponad 100 indeksów w różnych kategoriach. W niedługim czasie na rynku powinny pojawić się kolejne nowości. Trwają prace nad poszerzeniem oferty o słodycze.

(21.03.2022 za portalspozywczy.pl)


Współpraca