Heritage Food Brands i GP FMCG wprowadzają na polski rynek przekąski serowe Che-Cri

15.12.2020 -

Belgijska grupa Heritage Food Brands skupiająca się na produkcji artykułów spożywczych segmentu premium, wspólnie z generalnym dystrybutorem na Polskę firmą GP FMCG, stworzyła nową linię przekąsek serowych pod marką Che-Cri dedykowaną na rynki środkowoeuropejskie.

Na nową linię produktową składają się 3 warianty smakowe: gouda, cheddar z dodatkiem cebuli oraz cheddar z dodatkiem pieprzu. Produkty charakteryzują się wysoką jakością. Sery dojrzewające wykorzystywane do produkcji tarte są z całego bloku, dzięki czemu herbatniki marki Che-Cri są bardziej intensywne w smaku i aromatyczne w zapachu.

Mocną stroną serii jest również jej opakowanie „rooftop-box” (atrakcyjne pod względem wizualnym dla konsumenta oraz logistycznym dla firm handlowych). Nową linię wyróżnia także atrakcyjny stosunek ceny do jakości.

(15.12.2020 za portalspozywczy.pl)


Współpraca