Hit Handlu 2020 dla Almette!

Serek Almette śmietankowy został wyróżniony prestiżowym tytułem Hit Handlu 2020, jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Serki kanapkowe.

Coraz mocniej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia. Rynek stara się odpowiadać na oczekiwania konsumentów. Almette to twórca kategorii serków puszystych, jest lekki puszysty, pyszny, delikatny, naturalny, ma charakterystyczne i jedyne w swoim rodzaju opakowanie.

Plebiscyt Hit Handlu jest realizowany nieprzerwanie od 19 lat przez wydawcę miesięcznika Handel i jest ważnym głosem detalistów, który pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG. To właśnie detaliści, czytelnicy ogólnopolskiego miesięcznika branżowego Handel, w sondzie telefonicznej wskazują najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty. Łącznie badano sprzedaż produktów w 65 kategoriach. Sondę dotyczącą sprzedaży w okresie od początku lipca 2019 do końca czerwca 2020 roku, przeprowadzono na losowo wybranej reprezentatywnej grupie 1.000 detalistów z całej Polski.

Badanie było dwuetapowe, przeprowadzone przez dwie niezależne firmy badawcze Brainlab i CMR. Realizowane metodą CATI we wrześniu 2020 na podstawie wcześniej wykonanej analizy paragonowej przez Centrum Monitorowania Rynku.

Hit Handlu 2020 to dla klienta ostatecznego ważna informacja, że wybiera produkt, po który najczęściej sięgają Polacy. Tytuł Hit Handlu może okazać się decydującym argumentem w walce o Klienta – zarówno w Internecie, w prasie, jak i w miejscu sprzedaży.

(Informacja prasowa Hochland Polska)


Współpraca