HIT HANDLU 2023. Nagroda dla Almette Serek Wiejski Kremowy

Plebiscyt HIT HANDLU realizowany jest przez wydawcę miesięcznika „Handel” już od ponad 20 lat. Obejmuje najlepiej sprzedające się nowości produktowe, co umożliwia zdefiniowanie preferencji zakupowych Polaków oraz śledzenie trendów w branży FMCG. W tym roku nagroda w kategorii „Sery (białe, żółte, topione)” za produkt Almette Serek Wiejski z twarożkiem kremowym trafiła do Hochland Polska.

Redakcja miesięcznika „Handel”, na podstawie danych uzyskanych z Centrum Monitorowania Rynku (CMR), w tegorocznej edycji plebiscytu HIT HANDLU nominowała po pięć produktów w 47 kategoriach. Pod uwagę brano te, które weszły na rynek w 2022 roku lub w pierwszym kwartale roku 2023 i najczęściej pojawiały się na paragonach w małych sklepach i supermarketach. Jednak tym razem liczyły się zarówno wyniki sprzedażowe, jak i innowacyjność danego produktu oraz jego wpływ na rozwój swojej kategorii. Nagroda w kategorii „Sery (białe, żółte, topione)” za produkt Almette Serek Wiejski z twarożkiem kremowym powędrowała w tym roku do Hochland Polska.

– Serki wiejskie Almette to wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Linia obejmuje trzy wersje smakowe o różnorodnych smakach i konsystencjach: z delikatnym serem ricotta, z naturalnym skyrem oraz z twarożkiem kremowym, który to wariant zwyciężył w kategorii „Sery (białe, żółte, topione)”. Tytuł HIT HANDLU dla jednego z naszych serków jest kolejnym dowodem na to, że Almette udało się na nowo zde­­finiować ten rodzaj produktu i odpowiedzieć na oczekiwania konsumentów dotyczące perfekcyjnego serka wiejskiego – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

(Informacja Hochland Polska)


Współpraca