Hochland startuje z nową stroną TUJESTPYSZNIE.PL w ramach kampanii employer brandingowej
We wrześniu 2021 Hochland Polska ruszył z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: "Hochland, tu jest pysznie!". Smak pysznej kariery w Hochland Polska znany jest od 1993 roku, kiedy to powstała filia Hochland w Polsce. Dziś, niemal 30 lat później firma zatrudnia już 830 pasjonatów pysznego sera, na którego sukces wspólnie działa w trzech lokalizacjach – w zakładach produkcyjnych w Kaźmierzu i Węgrowie oraz w biurze w Poznaniu.
Hochland jest jednym z liderów rynku w kategorii serów. Pomimo tego nie jest korporacją. Ponad wszystko liczy się tu rodzinna atmosfera, którą można zauważyć w biurach i zakładach produkcyjnych.
– Staramy się, aby Hochland to było miejsce SERdeczne i takie, w którym czujemy się swobodnie i bezpiecznie. By praca przebiegała płynnie i była efektywna, konieczne jest zapewnienie odpowiedniego poziomu zatrudnienia. Dzisiaj rynek pracy nie ułatwia tego zadania, dlatego uruchomiliśmy nową stronę rekrutacyjną Hochland – TUJESTPYSZNIE.PL – podkreśla Marta Stasiak, Lider ds. Rozwoju Ludzi i Organizacji w Hochland Polska.
Na stronie TUJESTPYSZNIE.PL znajdują się informacje dla kandydatów o tym, kogo aktualnie firma rekrutuje, jakim jest Pracodawcą i o tym jakie benefity oferuje. Na stronce pojawił się też cykl podcastów “Pyszne ścieżki kariery”, w których Pracownicy opowiadają o historii Hochland, o tym jak wygląda rekrutacja i pierwsze dni pracy.
– Wszystko po to, byśmy docierając z tym przekazem do jak najszerszego grona Kandydatów, mieli szansę zatrudnić spośród nich nie tylko odpowiednią ilość nowych Pracowników w odpowiednim czasie. Zależy nam też na tym, by nowi Pracownicy jak najprędzej poczuli się jak u siebie i sprawnie zasilili zespoły, do których dołączają – podsumowuje Anna Grzelka, HR Biznes Partner w Hochland Polska.
Jednym z celów kampanii "Hochland, Tu jest pysznie!" jest przyciągnięcie najlepszych na rynku kandydatów. Kampania oparta jest o dedykowaną rekrutacji stronę internetową i portale społecznościowe. Zaplanowano również sporo narzędzi bezpośrednich: targi pracy, warsztaty na uczelniach, wystąpienia na konferencjach, staże oraz praktyki. Kampania "Hochland, Tu jest pysznie!", poza kwestią pozyskania pracowników, ma też na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Wypracowane filary komunikacji są wynikiem strategii employer brandingowej opartej na badaniach wewnętrznych. Polska strategia uwzględnia założenia strategii międzynarodowej Grupy Hochland.
Link do strony: www.tujestpysznie.pl
(Informacja prasowa Hochland Polska)