Hochland w drugiej połowie roku zakłada utrzymanie wzrostów sprzedaży

28.08.2023 -

W drugiej połowie roku będziemy kontynuować naszą strategię rozwoju, która opiera się na stałym, zyskownym i zrównoważonym wzroście. Kluczowym aspektem jest rentowność naszego biznesu i weryfikacja obszarów, które mają istotny wpływ, aby ograniczyć ryzyko - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Hochland chce utrzymać pozycję lidera na polskim rynku sera

Zapowiada, iż firma dużo uwagi będzie poświęcać również zagadnieniom w ramach nowych inwestycji w źródła energii oraz Strategii Zrównoważonego Rozwoju. Hochland Polska stawia sobie ambitne cele związane z ochroną środowiska, klimatu, czy dobrostanem zwierząt, np. dąży do znaczącej redukcji ilości plastiku w używanych opakowaniach oraz ma ambitny cel, aby już w 2025 roku 100% opakowań stanowiły opakowania nadające się do recycklingu.

Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku sera oraz rozwój na wybranych rynkach eksportowych, gdzie Hochland znacząco wzmacnia swoją pozycję - mówi Jacek Wyrzykiewicz

(28.08.2023 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)


Współpraca