Jak mleko to z Piątnicy – no bo skąd!
„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – pod takim hasłem Piątnica promuje świeże mleko o doskonałym, tradycyjnym smaku. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych atrybutów produktu: świeżości i naturalności.
Mleko z Piątnicy to najwyższej jakości mleko pochodzące od lokalnych dostawców, których gospodarstwa położone są na czystych ekologicznie terenach zwanych „Zielonymi Płucami Polski". Mleko poddawane jest pasteryzacji w niskiej temperaturze, dzięki czemu zachowuje ono swój naturalny smak i nie traci cennych dla organizmu składników odżywczych. Proces technologiczny sprawia, że produkt ten zachowuje świeżość przez 5 dni po otwarciu i nie wymaga gotowania przed spożyciem. Mleko wiejskie z Piątnicy dostępne jest w charakterystycznej butelce z rączką. Chroni ona jego smak, zapewnia wygodę używania oraz wyróżnia się w sklepowej lodówce, pozwalając na szybką identyfikację produktu w punkcie sprzedaży.
„To mleko, to nie jest jakieś mleko”
OSM Piątnica jako pierwsza spółdzielnia w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca, a stosowane przez Piątnicę normy znacznie przewyższają wymagania unijne. Dzięki temu oraz poprzez zastosowanie nowoczesnej technologii, mleko z Piątnicy spełnia najwyższe standardy jakości i wyróżnia się tradycyjnym smakiem.
Mleko Wiejskie 2% i 3,2% OSM Piątnica ma pyszny smak i naturalny zapach. Zawiera bogactwo składników odżywczych: białek serwatkowych oraz witamin A, D i E. Jest doskonałe do picia, a także jako składnik owsianek, koktajli, naleśników czy deserów.
„Bez laktozy” OSM Piątnica to produkt, który dzięki zastosowaniu procesu opartego na metodzie mikrofiltracji, zachowuje naturalny smak mleka prosto od krowy. To cenne źródło wapnia, minerałów i witamin. Znakomicie nadaje się zarówno do bezpośredniego spożycia, jak również jako dodatek do wielu dań i potraw.
Jak mleko, to z Piątnicy! – kampania promocyjna
Mleko z Piątnicy cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów, którzy cenią je za wyjątkowy, tradycyjny smak, świeżość oraz wygodę używania. Te atrybuty podkreśla Piątnica w nowej kampanii prowadzonej w telewizji, na VOD oraz na YouTube.