Kaufland Card z rosnącą liczbą użytkowników. Sieć oferuje klientom moc promocji od nowych partnerów programu lojalnościowego

Kaufland Card cieszy się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Program lojalnościowy, który swoją inaugurację miał w marcu bieżącego roku, zgromadził już ponad 3 mln użytkowników. Rośnie jednak nie tylko ich liczba, ale także portfolio partnerów programu. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły cztery nowe firmy, a dotychczasowi partnerzy niezmiennie dostarczają klientom sieci Kaufland atrakcyjne oferty promocyjne.

CeWe, Flaconi, Wyjątkowy Prezent, Logitech i FREENOW to najnowsi partnerzy Kaufland Card, którzy nie tylko uatrakcyjniają listę marek partnerskich, ale także oferują użytkownikom programu lojalnościowego specjalne promocje. Od sierpnia klienci posiadający Kaufland Card mogą korzystać z różnorodnych kuponów rabatowych, których aktywowanie zapewnia m.in. 50% zniżki na cztery przejazdy z FREENOW oraz 10 zł upustu na cztery pierwsze wypożyczenia hulajnóg, 10% rabat na dedykowaną kategorię prezentów oferowanych przez Wyjątkowy Prezent czy też nawet 25% zniżki przy zakupie akcesoriów Logitech. Z kolei klienci perfumerii Flaconi mogą liczyć na kupon uprawniający do 10% rabatu.

– Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card” to hasło przewodnie kampanii i zarazem motto całej inicjatywy. Chcemy oferować naszym klientom coś więcej, a najlepszym podziękowaniem za lojalność są właśnie dodatkowe benefity. Nieustannie pracujemy nad powiększaniem listy partnerów programu Kaufland Card w odpowiedzi na bieżące oczekiwania i potrzeby naszych klientów. Z początkiem września rozpoczęliśmy współpracę z marką CeWe, która zaoferowała niepowtarzalny kod rabatowy na darmowy wydruk 40 zdjęć w jakości premium. Analizując dotychczasowe wyniki naszego programu, jesteśmy dumni z sukcesu, jaki odniósł. Jednocześnie zapewniamy, że nasza strategia nie ulegnie zmianie – wciąż będziemy stwarzać osobom odwiedzającym sklepy Kaufland wiele możliwości do oszczędzania i ograniczania wydatków podczas zakupów – mówi Paulina Katana, dyrektor Pionu Planowania i Zakupu Mediów oraz CRM w Kaufland Polska.

Od momentu uruchomienia programu lojalnościowego Kaufland współpracuje również z markami takimi jak: CCC, HalfPrice, Dr. Max, FlixBus czy Helios, które regularnie przygotowują specjalne oferty dla użytkowników Kaufland Card. We wrześniu FlixBus gwarantuje 10% zniżki na wszystkie przejazdy, a drogeria internetowa Dr. Max 12% rabatu na cały asortyment.

Wszystkie szczegóły dot. aktualnych promocji i ofert partnerów dostępne są na stronie internetowej www.kaufland.pl w zakładce Oferty od Partnerów, a dla uczestników programu Kaufland Card również w sekcji „Oferty partnerów” w aplikacji Kaufland, a także na terminalu w punkcie informacji klienta w sklepie.

(Informacja KAUFLAND)


Współpraca