Kaufland drugi rok z rzędu sponsorem Speed Games. Sieć promuje bezpieczną jazdę i uruchamia specjalną Strefę Świeżości
Już wkrótce na Torze Kielce i Torze Poznań zaroi się od gwiazd oraz szybkich samochodów. Wszystko za sprawą Speed Games – wydarzenia zorganizowanego z inicjatywy Kuby Przygońskiego – utytułowanego kierowcy rajdowego. Popularni twórcy internetowi pod okiem profesjonalistów będą szlifować umiejętności bezpiecznej jazdy. Promować ją będzie także sieć sklepów spożywczych Kaufland, która po raz drugi rok z rzędu została jednym ze sponsorów Speed Games.
Na najnowszą edycję Speed Games składają się cztery wydarzenia w różnych zakątkach naszego kraju. Po zawodach na Torze Słomczyn (27-28 maja) i na Torze Bemowo (24-25 czerwca) przyszedł czas na Tor Kielce (22-23 lipca), a następnie na Tor Poznań (23-24 września). Do tej pory w wyścigach zmierzyły się znane osobistości Internetu i telewizji, takie jak m.in.: Sebastian Fabijański, Mikołaj Roznerski, Adam Zdrójkowski, Karolina Pisarek, Poczciwy Krzychu, Murcix i wielu innych. Gwiazdy wezmą udział również w kolejnych odsłonach Speed Games w Kielcach i Poznaniu. W tym roku cykl wydarzeń połączony jest z jedną z największych imprez motoryzacyjnych w Polsce – Driftingowymi Mistrzostwami Polski, w których ścigają się najlepsi profesjonalni drifterzy. Oficjalnym sponsorem Speed Games 2023 został Kaufland, który wspiera wydarzenie kolejny rok z rzędu.
Bezpieczna jazda i zdrowa zabawa
W tym roku Kaufland przygotował dla wszystkich uczestników specjalną Strefę Świeżości, w której można zrelaksować się na leżakach, popijając orzeźwiające, owocowe lemoniady i smoothie. Poza tym odwiedzający stoisko sieci mogą skorzystać z wielu atrakcji dla całych rodzin, takich jak wyścigi zdalnie sterowanych samochodów czy też gra w owocowe kółko i krzyżyk.
– Speed Games to niezwykle emocjonujące wydarzenie, a co najważniejsze – to nie tylko czysta rozrywka, ale przede wszystkim jednoczesna promocja odpowiedzialnych postaw. Jako Kaufland w codziennej działalności kładziemy duży nacisk na aspekt edukacji, dlatego podjęliśmy decyzję, aby zaangażować się w roli sponsora Speed Games kolejny raz. Podczas tegorocznych eventów poza ekspozycją logo na kombinezonach zawodników, na samochodach, a także na ściankach, na tle których zwycięzcy odbierają nagrody, uruchomiliśmy dla uczestników Strefę Świeżości. Odwiedzając ją, każdy może wypić orzeźwiającą lemoniadę lub smoothie i chwilowo odpocząć od motoryzacyjnych zmagań na wygodnym leżaku – mówi Agnieszka Głowacka, ekspert z Pionu Komunikacji Marketingowej w Kaufland Polska.
Wydarzenia z cyklu Speed Games 2023 są transmitowane w telewizji Eleven Sport oraz w mediach społecznościowych na profilach organizatorów, partnerów i uczestników. Podczas eventów na Torze Kielce i Torze Poznań dla obserwujących profil Kaufland na Instagramie (@kauflandpolska) będzie dostępna specjalna relacja, którą dla sieci przeprowadzi znany influencer motoryzacyjny – Poczciwy Krzychu (@poczciwykrzychu).
(Informacja KAUFLAND)