Kaufland otwiera kolejny market w Białymstoku. Inwestycja to nowy koncept typu mixed-use

Już w czwartek 24 lutego Kaufland otworzy sklepy w trzech lokalizacjach – Białymstoku, Starachowicach i Koszalinie. Nowe obiekty przywitają klientów licznymi promocjami i niespodziankami.

Inwestycja w Białymstoku przy ulicy Wierzbowej 2 to nowy dla sieci Kaufland koncept typu mixed-use, czyli obiekt łączący w sobie różne funkcje użytkowe. Sklep znajduje się na parterze budynku mieszkalnego a do dyspozycji osób zmotoryzowanych oddanych jest około 100 miejsc parkingowych. Na parterze oprócz sklepu Kaufland znajdują się również inne punkty handlowo-usługowe.

Klienci nowej placówki w Białymstoku będą mogli korzystać z szerokiego asortymentu Kaufland, który obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym min. artykuły świeże – owoce i warzywa, mięso, wędliny, sery oraz produkty mleczne, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów. Atrakcyjną i starannie dobraną ofertę klienci znajdą również przy ladzie obsługowej, gdzie dodatkowo będą mogli liczyć na fachową poradę ze strony personelu. Prócz tego specjalnie z myślą o konsumentach poszukujących produktów wegańskich i wegetariańskich, a także artykułów spożywczych bez glutenu czy z niską zawartością cukru sieć przygotowała specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania.

Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – klienci robiący zakupy w nowym markecie znajdą szeroki asortyment produktów marek Kaufland, w tym artykuły w przystępnych cenach K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną marki K-take it veggie oraz produkty charakterystyczne dla tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre!. W nowym markecie konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego i tekstylia.

W trosce o komfort klientów i środowisko

Kaufland dużo uwagi przykłada do rozwiązań, które zapewniają konsumentom najwyższy komfort zakupów. Dla wygody kupujących umieszczono m.in. szafki depozytowe, gdzie kupujący mogą zostawić rzeczy osobiste oraz zakupy zrobione w innych placówkach, a także punkt informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK. Kupujący będą mogli skorzystać także z cyfrowych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe, które z pewnością ucieszą osoby preferujące zakupy bezgotówkowe, a także elektroniczne panele umożliwiające nie tylko sprawdzenie ceny produktu, ale również skład produktów oferowanych na wagę (przy ladzie obsługowej). Kolejnym cyfrowym rozwiązaniem, które zastosowano w sklepie, są ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W markecie znajdują się również toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, a także specjalne pomieszczenie dla rodziców z dziećmi wyposażone między innymi w przewijak.

W obiekcie zastosowano również energooszczędne oświetlenie LED a przy owocach i warzywach elektroniczne etykiety cenowe, dzięki którym sieć ogranicza zużycie papieru. W sklepie dostępny jest również automat, do którego można oddawać kaucjowane butelki i otrzymać bon do wykorzystania w sieci Kaufland.

Atrakcje z okazji otwarcia

Z okazji otwarcia sklepu, Kaufland przygotował dla klientów wiele atrakcji. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział od czwartku 24 lutego do soboty 26 lutego w godz. 10-18, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Dodatkowo dla klientów odwiedzających nowo otwarty market w dniu 24 lutego Kaufland przygotował również poczęstunek oraz upominki – balony, róże i żetony do wózków. Z okazji tłustego czwartku pierwszych 1000 klientów sklepu otrzyma pączka w prezencie. W dniach 24 lutego – 2 marca kupujący mogą także liczyć na specjalną ofertę promocyjną. Niespodzianki czekają również na uczestników programu lojalnościowego PAYBACK – wystarczy od 24 lutego do 2 marca zrobić zakupy za minimum 100 złotych, aby otrzymać 1000 punktów PAYBACK, co stanowi równowartość 10 złotych do wydania na zakupy.

(Informacja prasowa KAUFLAND)


Współpraca