Konkurs LIDER FORUM 2022. Hochland Polska z 4 medalami!

Już po raz osiemnasty magazyn Forum Mleczarskie Handel zorganizował konkurs LIDER FORUM 2022. Po przeliczeniu głosów oddanych przez sektor handlu na najlepsze produkty mleczarskie w czterech kategoriach wyróżniono produkty z oferty Hochland Polska – Hochland Sielski, Almette śmietankowy, Ser kremowy Naturalnie, że pyszny oraz Valbon Camembert Oryginalny.

Celem konkursu LIDER FORUM 2022 jest zaangażowanie przedstawicieli handlu detalicznego i hurtowego do wyłonienia najciekawszych produktów mleczarskich i tłuszczów żółtych, a także przedstawianie trendów i innowacji rynkowych. Prawo do nadsyłania zgłoszeń mają handlowcy, producenci, importerzy, dystrybutorzy, a każdy podmiot ma prawo nadesłać jeden produkt do 1 kategorii. Do oddania głosu na produkty upoważnieni są zaś wyłącznie Czytelnicy Forum Mleczarskie Handel reprezentujący sektor handlu. W tegorocznej, 18. już edycji konkursu, nie zabrakło wyróżnień dla produktów z szerokiego portfolio Hochland Polska.

W kategorii „Sery pleśniowe” drugie miejsce i srebrny medal zdobył Valbon Camembert Oryginalny. Doceniono go za sprawdzoną, oryginalną francuską recepturę i pochodzenie, które są gwarancją harmonijnego połączenia delikatnej skórki i kremowego wnętrza. Natomiast w kategorii „Twarogi i twarożki” trzecie miejsce i brązowy medal wywalczył Almette śmietankowy. Serki Almette produkowane są z najlepszego polskiego mleka, pochodzącego od krów żyjących w czystszych, zielonych regionach Polski. Almette śmietankowy, jak każdy serek Almette, jest puszysty, delikatny, apetyczny i gwarantuje 100% przyjemności dla wszystkich zmysłów. Hochland Sielski zdobył zaś drugie miejsce i srebrny medal w kategorii „Innowacje roku”. Zauważono, że propozycja ta wychodzi poza nieodzowny obszar walorów smakowych i koncentruje się również na aspekcie lokalności oraz niespotykanym dotychczas na rynku opakowaniu na rzep. Taki system zamykania nie tylko sprawia, że można cieszyć się smakiem ulubionego sera do ostatniego plasterka, ale i wykorzystać je ponownie, np. jako torebkę na drugie śniadanie. Wśród „Serów topionych” pierwsze miejsce i złoty medal przyznano Serowi kremowemu Naturalnie, że pyszny!. Serki te są doskonałe na kanapki, ale też fantastycznie sprawdzają się jako dipy lub dodatki do zup/sosów.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że kolejny raz doceniono produkty naszej marki. W Hochland Polska mamy świadomość, że inwestowanie z jednej strony w najwyższą jakość, a z drugiej w innowacje, jest dziś po prostu konieczne. Pozwala to marce na to, by się wyróżnić, a przez to pozostać w pamięci konsumenta i przypomnieć o sobie przy podejmowaniu przez niego decyzji o zakupie – tak wyniki konkursu podsumował Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.

(Informacja Hochland Polska)


Współpraca