Łaciate Protein+ z nagrodą Złotej Innowacji

Linia wysokobiałkowych produktów pitnych marki Łaciate Protein+ zajęła pierwsze miejsce w nabiale w kategorii „Odpowiedź na potrzeby konsumenta”, zdobywając tym samym nagrodę Złotej Innowacji. Celem konkursu, organizowanego przez wydawcę magazynu „Hurt & Detal”, jest wskazanie na produkty i usługi, które w ostatnim roku uatrakcyjniły rynek spożywczy oraz poprzez innowacyjność – bezpośrednio wpłynęły na zachowania zakupowe Polaków.

Linia Łaciate Protein+ zadebiutowała na sklepowych półkach w marcu 2024 roku, szybko zyskując uznanie zarówno handlowców, jak i samych konsumentów. Potwierdzeniem tego jest Złota Innowacja przyznana funkcjonalnym nowościom od Mlekpolu. Wyróżnienie to przypadło w udziale trzem Łaciatym jogurtom pitnym oraz kefirowi, charakteryzującym się wysoką zawartością białka – nawet do 29 g w opakowaniu. 

– Popularność produktów funkcjonalnych to silny trend, który z pewnością będzie się rozwijał. Współcześni konsumenci poszukują nie tylko zdrowych i smacznych wyrobów mleczarskich o prostym składzie, ale także wartości dodanej. W przypadku linii Łaciate Protein+ jest to solidna porcja białka, po spożyciu której zyskujemy poczucie sytości na dłużej. Jeśli dodamy do tego wysokiej jakości surowiec, brak dodatku cukru i pyszne warianty smakowe, zyskujemy produkt, który doskonale odpowiada na potrzeby rynku – komentuje Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol, która odebrała nagrodę podczas uroczystej gali Złotych Innowacji. – Dziękujemy wszystkim, którzy oddali głos na Łaciate Protein+ i mamy nadzieję, że kolejne nowości z tej kategorii  spotkają się z równie entuzjastycznym przyjęciem.

Obecnie w linii Łaciate Protein+ znajdziemy: jogurty pitne – naturalny, truskawkowy i mango – oraz kefir pitny naturalny. Wszystkie smaki dostępne są w 360-gramowych opakowaniach. W sklepach pojawiło się także wysokobiałkowe mleko UHT Łaciate w wersji klasycznej i bez laktozy. 

Produkty pod marką Łaciate Protein+ powstają z polskiego mleka, które charakteryzuje się najwyższą jakością. Czysta etykieta i naturalne składniki sprawiają, że wyroby funkcjonalne od Mlekpolu wyróżniają się świetnym smakiem. Włączenie ich do codziennego jadłospisu to gwarancja zdrowego posiłku w domu, pracy lub w podróży, a także szybsza regeneracja po wysiłku fizycznym oraz łatwy sposób na wzbogacenie diety.

Konkurs Złote Innowacje FMCG&Retail organizowany jest od 2019 roku przez wydawcę magazynu „Hurt & Detal”. Startujące w nim produkty podlegają ocenie konsumenckiej między innymi pod kątem innowacyjności, jakości czy funkcjonalności. Uroczysta gala podsumowująca tegoroczną edycję odbyła się 29 października w Teatrze Kamienica w Warszawie i była poprzedzona konferencją INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE.
 

Współpraca