Mleko Łaciate 3,2% kolejny raz odnosi sukces na chińskiej platformie e-commerce
Mleko Łaciate 3,2% po raz kolejny udowodniło swoją popularność i zostało uznane hitem sprzedażowym podczas czerwcowej promocji na renomowanej chińskiej platformie zakupowej JD. Kultowy produkt z portfolio SM Mlekpol zajął pozycję nr 2 w kategorii pojedynczego artykułu.
W ciągu zaledwie jednego dnia, dokładniej 18 czerwca 2023 r., na platformie sprzedano imponującą liczbę ponad 120 000 litrów mleka Łaciatego 3,2%, co stanowi wyraźny dowód na zaufanie, jakim produkt z Grajewa cieszy się wśród chińskich konsumentów.
– Kolejny sukces mleka Łaciatego, które dociera już na 6 kontynentów, napawa nas dumą i radością. JD, jako wiodąca platforma zakupowa, umożliwia konsumentom łatwy dostęp do różnorodnych i wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zdobywa coraz szersze grono zadowolonych użytkowników. Współpraca SM Mlekpol z JD umacnia naszą pozycję rynkową i umożliwia nam dotarcie do jeszcze większej liczby osób, które cenią sobie doskonały smak i jakość naszego mleka – mówi Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.
O mleku Łaciatym 3,2%
Łaciate to kultowa marka i pyszne polskie mleko. Konsumenci na całym świecie pokochali mleko Łaciate UHT, bo dzięki zaawansowanej technologii produkcji i nowoczesnym opakowaniom zachowuje świeżość przez długi czas, nie tracąc smaku ani wartości odżywczych.
O JD:
JD to wiodąca platforma zakupowa B2C w Chinach. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom JD zapewnia wygodne i bezpieczne zakupy online. Znana z doskonałej obsługi i niezawodności, cieszy się zaufaniem wielu konsumentów w Państwie Środka.
(Informacja SM MLEKPOL)