Mleko Łaciate w grupie Top produktów na chińskiej platformie e-commerce

03.07.2023 -

Mleko Łaciate 3,2% po raz kolejny udowodniło swoją popularność i zostało uznane hitem sprzedażowym podczas czerwcowej promocji na renomowanej chińskiej platformie zakupowej JD. Kultowy produkt z portfolio SM Mlekpol zajął pozycję nr 2 w kategorii pojedynczego artykułu.

Sprzedaż mleka Łaciate w chińskim Internecie

W ciągu zaledwie jednego dnia, dokładniej 18 czerwca 2023 r., na platformie sprzedano imponującą liczbę ponad 120 000 litrów mleka Łaciatego 3,2%, co stanowi wyraźny dowód na zaufanie, jakim produkt z Grajewa cieszy się wśród chińskich konsumentów.

– Kolejny sukces mleka Łaciatego, które dociera już na 6 kontynentów, napawa nas dumą i radością. JD, jako wiodąca platforma zakupowa, umożliwia konsumentom łatwy dostęp do różnorodnych i wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zdobywa coraz szersze grono zadowolonych użytkowników. Współpraca SM Mlekpol z JD umacnia naszą pozycję rynkową i umożliwia nam dotarcie do jeszcze większej liczby osób, które cenią sobie doskonały smak i jakość naszego mleka – mówi Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.

JD to wiodąca platforma zakupowa B2C w Chinach. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom JD zapewnia wygodne i bezpieczne zakupy online. Znana z doskonałej obsługi i niezawodności, cieszy się zaufaniem wielu konsumentów w Państwie Środka.

(03.07.2023 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)


Współpraca