Mlekovita zorganizowała II Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu
30.08.2023 -
Nowości produktowe, innowacje, technologie w służbie jakości, strategie dla nowoczesnych handlowców – te i inne tematy podjęli uczestnicy zorganizowanego przez Grupę Mlekovita 25 sierpnia br. II Ogólnopolskiego Mleczarskiego Kongresu Handlu.
Mlekovita stawia na techniki handlu
Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu to wydarzenie, które ma na celu integrację wewnętrznego środowiska firmy z jego otoczeniem, nie tylko handlowym, oraz daje możliwość rozwoju przede wszystkim zgromadzonych pracowników Mlekovity dzięki szkoleniu z technik i taktyk handlowych.
Drugi Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu skupiał się naturalnie wokół problemów i wyzwań stojących przed nowoczesnym handlem, nowości asortymentowych i innowacji produktowych. Osią wydarzenia, wokół której skupione zostały prelekcje uczestników, było szkolenie „Techniki i taktyki dla nowoczesnych handlowców”, które poprowadził dr nauk psychologicznych Wojciech Chmielewski, SEO Centrum Psychologii Stosowanej, wykładowca studiów MBA na SGGW w Warszawie i trener biznesu.
– Grupa Mlekovita nieustannie się rozwija, ale by móc osiągać sukcesy handlowe nie tylko na rynku krajowym, musimy dysponować profesjonalną, zaangażowaną kadrą. I uważam, że mamy taką kadrę – najlepszych handlowców w całej Polsce. Co nie zmienia faktu, że o ten najwyższy poziom trzeba dbać nieustannie, trzeba go trenować i szlifować. Dlatego regularnie – tak, jak podczas II Ogólnopolskiego Mleczarskiego Kongresu Handlu – inwestujemy w spotkania z najlepszymi szkoleniowcami, dzięki czemu mamy pewność, że nasi pracownicy otrzymują wiedzę, doświadczenie i umiejętności, które pozwolą im być codziennie lepszymi w swojej pracy, rozwijać się zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Bo rozwój jest fundamentem nie tylko nowoczesnego handlu, ale i całego naszego modelu biznesowego- mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński
Mlekovita nagrodziła najlepszych współpracowników
Tradycyjnie już Kongres rozpoczął przemówieniem Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński, po czym wręczone zostały pamiątkowe dyplomy firmom współpracującym m.in. w zakresie handlu, będących jednocześnie Partnerami piątkowego wydarzenia. Prezes Dariusz Sapiński uhonorował również przedstawicieli pracowników Grupy Mlekovita za wybitne osiągnięcia i najlepsze wyniki kierowanych przez nich jednostek, doceniając ich całoroczny wysiłek, dzięki któremu dokładają swoją cegiełkę do budowania pozycji Grupy Mlekovita jako lidera branży. Decyzją Prezesa Zarządu Grupy Mlekovita wyróżnieni zostali: Włodzimierz Szczerba, Łukasz Lichtenberg, Piotr Kuhiwczak, Grzegorz Giermek i Radosław Gorczyca.
Wdrożenie przedstawicieli przejętych przez Mlekovitę zakładów
Drugi Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu był nie tylko okazją do wyróżnień i zdobycia nowych umiejętności podczas szkolenia, ale przede wszystkim miejscem spotkania i rozmów przedstawicieli handlowych Grupy Mlekovita – w tym także dołączających do Grupy od 1 września br. przedstawicieli zakładów w Czarnkowie i Chodzieży – z reprezentantami firm i organizacji związanych z branżą mleczarską i handlową z firm współpracujących z Mlekovitą. Ponadto przedstawiciele firm biorących udział w Kongresie mieli okazję zaprezentować swoją działalność, najciekawsze jej aspekty, swój asortyment produktowy czy analizy rynku podczas prelekcji wygłoszonych przed szerokim gremium zgromadzonych. Uczestnicy mogli wysłuchać wystąpień przygotowanych przez firmy: Tetra Pak sp. z o.o., Grupa IFS, BNP Paribas Bank Polska SA, Chr. Hansen Poland sp. z o.o., Expack sp. z o.o. sp. k., Dawtona sp. z o.o., Fanex sp. z o.o., Kompania Dystrybucyjna Tedi sp. z o.o. S.K.A. oraz Juwent sp.j. i Decont sp. z o.o. Nano-Te sp. z o.o.
(30.08.2023 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)