Pij Mleko, Będziesz Wielki. Dlaczego pamiętamy tę kampanię?

12.05.2022 -

Kampania Pij Mleko, Będziesz Wielki była realizowana w latach dziewięćdziesiątych. Mimo, że od tego czasu upłynęły ponad dwie dekady, nadal jest pamiętana. Zdaniem Jacka Sadowskiego, prezesa agencji marketingowej Demo Effective Launching, na sukces tamtych działań złożyły się trzy podstawowe elementy.

Przede wszystkim była przygotowana od początku do końca pod względem strategicznym. Było wiadomo do kogo jest skierowana, po co i jakimi argumentami należy to zrobić. Drugim jest poziom jej przygotowania - dzięki temu, że była doskonale i gruntownie przygotowana - każdy element miał sens. Trwała bardzo długo bo aż 8 lat. To kampania, która trwała najdłużej ze wszystkich społecznych kampanii. Kluczowa okazała się konsekwentna realizacja przez te wszystkie lata. A trzecim filarem sukcesu byłą jej medialność, gdyż zaangażowało się w nią ponad 200 mediów – wymienia Jacek Sadowski.

Pij Mleko, Będziesz Wielki - gruntowne przygotowanie kampanii

Jego zdaniem, tak długa realizacja była możliwa dzięki temu, że została solidnie przygotowana. - Zauważono, że spada spożycie mleka, że pojawiają się problemy zdrowotne. Nie bez znaczenia było to, że ta kampania nie była robiona przez organizację branżową mleczarską, ale przez stowarzyszenie reklamy. Niestety żadna organizacja mleczarska wówczas nie zdobyła się, aby zrobić profesjonalną kampanię – zauważa.

(12.05.2022 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)


Współpraca