Platforma wszystko.pl wystartowała. Nowy marketplace jest już dostępny dla kupujących online

29 czerwca Comarch oficjalnie otworzył rozwijany od ponad dwóch lat marketplace wszystko.pl. Polska spółka informatyczna tym samym chce mocniej zaangażować się w rodzimy rynek e-commerce, który według raportów i badań z roku na rok rośnie. Dostęp do platformy mają od teraz wszyscy wielbiciele zakupów w internecie. Firma już zapowiada kolejne wdrożenia i funkcjonalności.

Pod koniec czerwca zakończyła się trwająca od ponad pół roku faza zamkniętych testów konsumenckich nowej platformy e-commerce wszystko.pl. 29 czerwca Comarch otworzył własny marketplace, na którym konsumenci robią zakupy w każdej kategorii. Klienci mogą wybierać swoje ulubione produkty z takich obszarów jak dom i ogród, elektronika, motoryzacja, moda czy artykuły dziecięce. Asortyment (w dniu premiery na platformie aktywnych było kilka milionów ofert) zapewniają sklepy internetowe, których do tej pory na wszystko.pl zarejestrowało się ponad 15 tys.

– Przez ostatnie kilkanaście miesięcy Dział Sprzedaży wszystko.pl intensywnie pracował, żeby poinformować sprzedawców o benefitach, które czekają na nich na wszystko.pl. Rozmowy z przedsiębiorcami e-commerce, które prowadziliśmy codziennie, poskutkowały nie tylko dotarciem do dużej liczby firm, które zarejestrowały się w serwisie i zintegrowały sprzedaż, ale też atrakcyjnym wolumenem produktów z różnych kategorii – mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarchu i prezes wszystko.pl.

Jak skorzystają użytkownicy?

Jak podkreślają przedstawiciele wszystko.pl, nowa platforma Comarchu ma być „przyjazną przestrzenią do prowadzenia biznesu i robienia zakupów”. Firma tę przyjazną przestrzeń chce zapewnić za sprawą benefitów, które oferowane są sprzedawcom i konsumentów.

Sprzedający, którzy dołączają do wszystko.pl, dostają od startu 0% prowizji od sprzedaży. Nie są też obciążani opłatami za prowadzenie konta czy wystawianie ofert. Mogą również liczyć na pomoc indywidualnego opiekuna kategorii (zwłaszcza przy integracji sprzedaży i ustawianiu najważniejszych parametrów na portalu), korzystać z atrakcyjnych pakietów marketingowych, czy bezpłatnych metod promocji produktów (przez np. darmową ekspozycję loga na liście ofert).

Serwis przygotował też korzyści dla konsumentów. Przejrzysty wygląd stron i prosty proces zakupowy ma pozwolić klientom na wygodne robienie zakupów i łatwe wyszukiwanie produktów. Bezpieczeństwo transakcji ma zapewnić współpraca ze znanym operatorem płatności Przelewy24, a także fakt, że na platformie mogą sprzedawać tylko przedsiębiorcy z firmą zarejestrowaną w Polsce.

– Bezpieczeństwo to słowo klucz. Kupujący chcą czuć się przede wszystkim bezpiecznie podczas robienia zakupów. Osób, które planują oszukać konsumentów w internecie, nie brakuje, dlatego zadbaliśmy o to, by zmniejszyć ryzyko wystąpienia takich sytuacji u nas. Do wszystko.pl mogą dołączyć tylko zweryfikowane polskie firmy, które są sprawdzane przez nas system. Takie działanie ma nie tylko zapobiec oszustwom na platformie, ale też wpłynąć na zwiększenie atrakcyjności oferty produktowej serwisu – podkreśla Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.

Coraz więcej nowych funkcjonalności

Pierwsza wersja platformy, która została udostępniona 29 czerwca, będzie z tygodnia na tydzień udoskonalana. W planach jest wdrażanie kolejnych funkcjonalności i udogodnień dla użytkowników.

– Aktualny serwis nie jest jeszcze idealny, chcieliśmy jednak już teraz udostępnić kupującym działający portal. Z czasem wszystko.pl będzie miało coraz więcej nowych opcji – mówi dyrektor wszystko.pl.

W niedługim czasie platforma ma w planach udostępnić klientom dedykowaną aplikację mobilną do robienia zakupów.

(Informacja Comarch)


Współpraca