Podsumowanie tegorocznej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka"

Na początku stycznia wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiego programu informacyjno-edukacyjnego „Mamy kota na punkcie mleka”, która trwa do 31 grudnia 2022 r.

Jest to akcja skierowana nie tylko do rodziców najmłodszych, ale przede wszystkim do szkół i nauczycieli. Jej celem jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od dzieciństwa przez rozpowszechnianie wiedzy na temat zdrowotnych właściwości mleka. W ramach programu zostały zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy, czy działania edukacyjne we współpracy ze szkołami. Głównym bohaterem kampanii, po raz kolejny, był Kot Mleczysław i Mleczna Kita.

Współpraca ze szkołami

Do projektu „Mamy kota na punkcie mleka” przystąpiło kilkaset szkół. Wszystkie placówki, które przysłały swoje zgłoszenia, otrzymały materiały edukacyjne w celu kształcenia dzieci poprzez zabawę w zakresie zdrowego żywienia oraz kształtowania u najmłodszych prawidłowych nawyków żywieniowych. W trakcie kampanii odbyły się konkursy dla szkół, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody oraz wizyta Kota Mleczysława i Mlecznej Kity. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook. Ekipa Kota Mleczysława odwiedziła również kilka letnich mlecznych i dziecięcych pikników i wszędzie cieszyła się ciepłym przyjęciem.

Podsumowanie Kampanii

Tegoroczna kampania „Mamy kota na punkcie mleka" trwająca 12 miesięcy, kończy się w 31 grudnia 2022 roku. Jej organizatorem jest Polska Izba Mleka, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym i zagranicznym. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka" sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka miał charakter edukacyjny. W jego ramach została zrealizowana współpraca z placówkami edukacyjnymi, nauczycielami, utworzono profil na portalu Facebook, a także każdego miesiąca publikowano materiały prasowe w mediach. Nie wliczając działań w grudniu, na portalach internetowych ukazało się ponad 80 artykułów. Publikacją która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem okazała się informacja prasowa na temat “Jak uzupełniać wapń w diecie dziecka? oraz Mleko należy pić regularnie. Dowiedz się, dlaczego”.

Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

(Informacja Polskiej Izby Mleka)


Współpraca