Polish Dairy: Sprzedaż produktów nabiałowych będzie rosnąca

03.11.2020 -

– Na pewno nie będzie krachu jeżeli chodzi o poziom sprzedaży. Sprzedaż produktów nabiałowych będzie rosnąca. Już zaczynamy kontraktować pierwszy kwartał 2021 roku – mówiła Małgorzata Wysocka, członek zarządu, Polish Dairy, podczas debaty "Mleczarstwo – branża, która nie może się „zatrzymać”.

– Czwarty kwartał nasza firma ma już zamknięty. Odnotowujemy cały czas wzrost sprzedaży i wzrost zapotrzebowania na produkty – mówiła Małgorzata Wysocka, członek zarządu Polish Dairy, podczas debaty "Mleczarstwo – branża, która nie może się „zatrzymać””, która odbyła się 3 listopada w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

– Mamy większą ilość zapotrzebowania niż podaż produktów – podkreśliła.

Trzy czwarte obrotów firmy to sprzedaż poza UE. Do końca roku zamknięto sprzedaż, ponieważ pandemia wymusiła ostrzejsze reguły związane z płatnościami (sprzedaż przez akredytywy). Problemem jest też dziś ograniczona podaż środków transportu (kontenerów).

– Na pewno nie będzie krachu jeżeli chodzi o poziom sprzedaży. Sprzedaż produktów nabiałowych będzie rosnąca. Już zaczynamy kontraktować pierwszy kwartał 2021 roku – stwierdziła prelegentka.

(03.11.2020 za portalspozywczy.pl)


Współpraca