Polski nabiał w Lidlach za granicą. "Jedna z najczęściej eksportowanych grup asortymentu"
13.04.2023 -
Lidl Polska współpracuje z polskimi mleczarniami, tworząc produkty pod marką Pilos. Krajowy nabiał to jedna z grup asortymentowych najczęściej eksportowana przez sieć na rynki, na których obecny jest Lidl. Firma rozpoczęła właśnie kampanię promującą markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka.
Z jakimi firmami mleczarskimi współpracuje Lidl?
Lidl Polska od lat współpracuje z polskimi mleczarzami, oferując produkty pod marką Pilos. W portfolio marki dostępnych jest ponad 100 produktów – nabiału oraz przetworów mlecznych. W sklepach znajdziemy twarogi oraz masło Pilos, których sekretem tradycyjnego i pysznego smaku jest właśnie polskie mleko. Obecnie sieć współpracuje z wieloma krajowymi mleczarniami, takimi jak m.in.: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek czy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu.
Lidl eksportuje polskie mleko
Lidl Polska wspiera rozwój polskich dostawców również poprzez eksport ich produktów na rynki zagraniczne, na których obecna jest sieć. Nabiał – obok polskich wędlin i mięsa – cieszy się największym zainteresowaniem za granicą.
Nowa kampania Lidla promuje nabiał marki Pilos
Lidl Polska prowadzi obecnie kampanię „Wszystko co najlepsze z mleka”, która promuje produkty dostępne pod marką Pilos. Sieć podkreśla, że to właśnie dzięki polskiemu mleku, artykuły mają wyjątkowy smak i cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów. Kampanii towarzyszą również specjalne oferty promocyjne – od czwartku 13 kwietnia do soboty 15 kwietnia przy zakupie dwóch opakowań jogurtu naturalnego 3% Pilos za drugie opakowanie zapłacimy 60% taniej (1,23 zł/ 400g/ 1 opak. – cena przy zakupie dwóch sztuk, 1,76 zł – cena regularna).
Kampania „Pilos – wszystko co najlepsze z mleka” została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, POS oraz digitalu. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Kampania będzie trwać do końca kwietnia br.
(13.04.2023 za portalspozywczy.pl)