Pożyczaj z SuperGrosz. Marka startuje z kampanią telewizyjną

Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz rozpoczyna kampanię telewizyjną, która potrwa do 10 grudnia br. Oferta marki będzie reklamowana w głównych stacjach ogólnoinformacyjnych z uwzględnieniem kanałów tematycznych.

Właścicielem SuperGrosz jest AIQLabs, zaawansowany Fintech, dostarczający rozwiązania dla branży consumer finance. W swoim portfolio ma także między innymi markę odroczonych płatności, „Kupuj Teraz – zapłać później”.

Restrykcje handlowe bezpośrednio wpływają na tendencje zakupowe w trakcie najbardziej newralgicznego okresu świąteczno-noworocznego. Kampania telewizyjna ma na celu reklamę oferty pożyczkowej SuperGrosz.

– Przed nami wzmożony czas zakupów świątecznych oraz licznych promocji dostępnych w wielu sklepach. W dobie kolejnych obostrzeń handlowych, sprzedaż przeniosła się przede wszystkim do Internetu. Dzięki działaniom marketingowym, jesteśmy jeszcze bliżej konsumentów, którym oferujemy niskie raty oraz łatwe spłaty. Pożyczkę można nabyć szybko, bez konieczności wychodzenia z domu czy zbędnych formalności, co jest szczególnie istotne w czasach pandemiipowiedziała Marta Fila, Marketing Manager w AIQLabs, do której należy marka SuperGrosz.

Dedykowany spot będzie emitowany w dn. 23 listopada-10 grudnia br. na wybranych antenach Telewizji Polskiej, Polsatu oraz TVN.

(Informacja prasowa AIQLabs)


Współpraca