"Praska Ślizgawka" z Pepsi wraca na plac Konesera. Najbardziej klimatyczne lodowisko w Warszawie dostępne już od 2 grudnia

Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu określonych warunków klienci Konesera skorzystają ze „Ślizgawki” za darmo.

Centrum Praskie Koneser, znajdujące się w portfolio spółki Liebrecht & wooD, swoimi aktywnymi działaniami placemakingowymi tworzy przyjazną przestrzeń, sprzyjającą integracji. Na placu Konesera, wśród klimatycznych świateł i świątecznego nastroju, po raz kolejny stanie najbardziej wyczekiwana atrakcja zimy – „Praska Ślizgawka Konesera”. To, w połączeniu z pofabryczną, starannie zrewitalizowaną architekturą, zapewni niezapomniane chwile.

Centrum Praskie Koneser zaprasza spragnionych rozrywki na świeżym powietrzu. Piruety będzie można kręcić codziennie, w godzinach 8.45-22.00 (pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych, po umówieniu z obsługą lodowiska). Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.

– Centrum Praskie Koneser w trakcie całego roku inicjuje setki różnorodnych wydarzeń, w których licznie uczestniczą zarówno mieszkańcy Pragi, jak i całej Warszawy. Ogólnodostępny plac Konesera jest przestrzenią przyjazną, otwartą i integrującą, czego przykładem jest „Praska Ślizgawka Konesera”. Klimatyczne lodowisko sprzyja aktywnemu wypoczynkowi nie tylko w gronie rodziny czy przyjaciół, ale też sąsiadów i nieznajomych. To czas spędzany na świetnej zabawie, która jednocześnie wspiera budowanie i zacieśnianie relacji międzyludzkich – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, Dyrektor Komercyjna Centrum Praskiego Koneser.

Wstęp na lodowisko to koszt 10 zł (jedna sesja trwa 75 minut). Tyle będzie trzeba też zapłacić za wypożyczenie łyżew. Na klientów Centrum Praskiego Koneser czeka oferta specjalna. Ci, po okazaniu paragonu na minimum 30 złotych z bieżącego dnia, będą mogli skorzystać zarówno ze ślizgawki, jak i wypożyczalni bezpłatnie (jeden paragon uprawnia jedną osobę do wejścia gratis). Na taflę za darmo wejdą też dzieci do 10. roku życia, pod opieką osoby dorosłej – w dni powszednie (w godz. 10.15-14.30), a także w trakcie przerwy świątecznej (28-31 grudnia) oraz ferii zimowych (15-19 oraz 22-26 stycznia 2024 r.) w godzinach funkcjonowania lodowiska (wszystkie sesje). Oferowana będzie też usługa ostrzenia łyżew (15 zł) oraz możliwość wypożyczenia chodzika (10 zł/30 min).

Partnerem „Ślizgawki” po raz kolejny została marka Pepsi, należąca do PepsiCo Polska. Lodowisko jest jednym z elementów ogólnopolskiej, świątecznej kampanii „Świętuj po swojemu”, która ma za zadanie zachęcić do spędzenia świąt bez przymusów i obowiązków. Kampania trwa od listopada do grudnia tego roku i obejmie kanały digital, radio, TV, YouTube oraz social media.

– Już kolejny raz zachęcamy, by okołoświąteczny czas spędzić tak, jak sami preferujemy, bez podążania za nakazami, oczekiwaniami czy trendami. Chcemy, aby święta były czasem odpoczynku i relaksu. W ramach wydarzeń organizowanych z „Praską Ślizgawką” jako zespół Pepsi przygotowaliśmy dla odwiedzających napoje Pepsi oraz drobne upominki od marki. Mamy nadzieję, że będą one cieszyć się równie dużym powodzeniem jak w zeszłym roku – mówi Michał Rybkiewicz, Junior Brand Manager marki Pepsi w PepsiCo Polska.

– Centrum Praskie Koneser jest szczególnym miejscem dla PepsiCo Polska. To tutaj już od ponad roku znajduje się biuro główne firmy i tu często spędzamy w gronie przyjaciół czas po pracy. Cieszymy się, że kolejny raz możemy przyczynić się do powstania „Praskiej Ślizgawki” i zaprosić do wspólnego świętowania z Pepsimówi Aleksandra Wierzba, Starsza Specjalistka ds. Komunikacji i CSR, PepsiCo Polska.

Więcej informacji o „Praskiej Ślizgawce” i innych zimowych eventach w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu oraz wydarzeniach na Facebooku.

(Informacja firmy PepsiCo)


Współpraca