Prezes Grupy Chorten: Umacniamy współpracę z producentami i lokalnymi dystrybutorami

20.01.2021 -

Zakładamy, że w 2021 roku mocno pójdziemy z ekspansją w województwach zachodnio-pomorskim, wielkopolskim i dolnośląskim. Będziemy także inwestować w obrandowanie kolejnych sklepów partnerskich - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Jakie mają Państwo plany na 2021 rok? - W obecnym roku czeka nas sporo działań dotyczących dobrania jak najlepszej oferty plakatowo-gazetkowej dla naszych partnerów, aby jednocześnie zapewnić sprawną dystrybucję towarów i atrakcyjne ceny dla klientów. Nad ich zaufaniem pracujemy każdego dnia i to zaowocowało w tak trudnym czasie, dzięki czemu konsumenci wybierali właśnie nasze placówki na bezpieczne zakupy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

- Podstawowym zadaniem Grupy Chorten jako operatora sieci jest umacnianie współpracy z producentami i lokalnymi dystrybutorami w kwestii dobrych warunków handlowych i usprawnienia dostaw do sklepów partnerskich, tak, by razem wzmacniać polski handel detaliczny - podkreśla.

- W tym roku naszą markę "Z Podlaskiej Spiżarni" rozwiniemy o kolejne propozycje, a za chwilę na rynku pojawi się masło premium. Naszym klientom zaproponujemy działania lojalnościowe w oparciu przede wszystkim o loterie konsumenckie z atrakcyjnymi nagrodami. W tym planujemy także przeprowadzenie targów dla naszych partnerów i producentów z nami współpracujących, ale będzie to uzależnione od sytuacji pandemicznej. Być może będziemy musieli zaproponować ich nową hybrydową formułę - informuje Krzysztof Pakuła.

(20.01.2021 za portalspozywczy.pl)


Współpraca