Robert Lewandowski wspiera akcję Lidla. Zrejestrowało się w niej 1300 szkół

07.09.2022 -

Do akcji „Szkoły Pełne Talentów” zarejestrowało się 1300 szkół z całej Polski. Klienci sieci Lidl Polska mogą przekazywać talenciaki na wybrane przez siebie placówki poprzez stronę lidl.pl/szkoly.

Anna i Robert Lewandowscy ambasadorami akcji Lidla

Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje.

Najnowszy projekt Lidla ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość. Wystarczy wydać 50 zł i kupić przynajmniej jeden owoc lub warzywo, aby zdobyć talenciaka. Każdy talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. Ambasadorami akcji są Anna i Robert Lewandowscy

Co dwa tygodnie odbywa się losowanie

W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly.

Akcja „Szkoły pełne talentów” rozpoczęła się w poniedziałek 5 września. Potrwa przez 10 tygodni.

(07.09.2022 za portalspozywczy.pl)


Współpraca