Ruszyła kampania marketingowa Makro "Zielone etykiety"

12.08.2022 -

„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Makro Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty Makro.

Bohaterem kampanii jest pracownik Makro – Marek, który w 30 sekundowym spocie, podczas zakupów opowiada o zasadach programu. Kampania będzie trwała 2 miesiące i będzie dostępna w 2 kanałach: radiu oraz Internecie. Za kreację odpowiada Agencja Incubi, a za kampanię mediową Starcom & MGA.

30-sekundowy spot reklamowy usłyszy 900.000 słuchaczy 70 ogólnopolskich oraz lokalnych stacji radiowych. Z kolei filmik zobaczy aż 3.000.000 internautów w najpopularniejszych serwisach internetowych. Reklama będzie wyświetlała się użytkownikom w pobliżu sklepów konkurencji.

„Zielone etykiety" w Makro

– W najnowszej kampanii zależało nam na dotarciu do jak największej grupy klientów sektora handlu tradycyjnego. Postanowiliśmy zaprosić ich na wspólne zakupy z pracownikiem Makro, aby zapoznali się z nowym programem oraz poczuli jak prosto jest odnaleźć produkty oznaczone zielonymi etykietami. Najważniejsza jest jednak sama korzyść dla klienta –progi cenowe dostępne w zależności od kupowanej ilości tego samego produktu.– mówi Sebastian Wężyk, Menedżer Pionu –Marketing. Warto podkreślić, że „Zielone etykiety” są częścią stałej polityki cenowej naszej firmy.

Więcej o programie można przeczytać na stronie www.makro.pl/zielone-etykiety

(12.08.2022 za portalspozywczy.pl)


Współpraca