Ruszyła kampania "Polskie produkty mleczne dla wszystkich"

01.08.2022 -

Pod koniec lipca wystartowała kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich”, której celem jest promocja mleka wśród Polaków.

Organizatorem jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny. Jak czytamy na Forum Mleczarskim, jej celem jest ,,podbicie serc szerokiej grupy Polaków od dzieci po seniorów”. W ramach kampanii od lipca do grudnia 2022 r. pojawi się sporo mlecznych inspiracji w telewizji i internecie.

Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” w Pytaniu na Śniadanie

Jak informują organizatorzy, w ramach kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” widzowie „Pytania na Śniadanie” w TVP2 zobaczą mleczne inspiracje na śniadanie, obiad i kolację.

,,Pokażemy mleczne dania, modnie podane z dawką informacji, jak produkty mleczne wpływają na nasze zdrowie. Wszystkie propozycje „Kuchni PnŚ” będą proste do przygotowania we własnym domu” – czytamy.

Plan kampanii w TVP2 prezentuje się następująco:

27.07. – Produkty mleczne – doskonałe nawodnienie w lato

10.08. – Produkty mleczne – dla aktywnych fizycznie

16.09. – Produkty mleczne – dla seniorów

21.09. – Felieton 1

30.09. – Produkty mleczne – dla kobiet w ciąży

07.10. – Felieton 2

14.10. – Produkty mleczne – dla przedszkolaków

28.10. – Produkty mleczne – w szkole i pracy

04.11. – Produkty mleczne – doskonałe na śniadania i jesienną pogodę

25.11. – Produkty mleczne – z przyjaciółmi i na spotkania przedświąteczne

09.12. – Produkty mleczne – dla całej rodziny na święta

„Polskie produkty mleczne dla wszystkich” również w TVP3

Jak dodają organizatorzy, dla wielbicieli tradycyjnych dań organizatorzy kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” przygotowali serię programów „Nasze najpyszniejsze” w TVP3.

,,Będzie pysznie i pięknie, bo gośćmi Kuby Steuermarka będą najpiękniejsze Polki – laureatki i finalistki konkursu Miss Polonia. Wspólnie będą kulinarnie podróżować po różnych regionach Polski i przypominać tradycyjne przepisy dań, w których rządzi mleko i jego przetwory” – czytamy.

Kampania w programie „Nasze najpyszniejsze” w niedziele, w TVP3 o 8:15:

31.07. – Podlasie

07.08. – Świętokrzyskie

14.08. – Wielkopolska

21.08. – Kujawsko-pomorskie

28.08. – Lubelskie

04.09. – Mazowsze

11.09. – Śląsk

18.09. – Łódzkie

25.09. – Małopolska

Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” w Internecie

Jak dodają organizatorzy, nie zabraknie też działań w Internecie. Na Facebooku Instagramie powstały specjalne profile, na których regularnie, do końca grudnia, będą publikowane posty z inspiracjami kulinarnymi, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów.

,,Kuba Steuermark poprowadzi też na swoim profilu na Instagramie cykl krótkich filmów, w których razem z dietetyczką lub lekarzem opowiedzą o tym dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów. Instagramerka Magda Rudak pokaże, z jakich produktów mlecznych najczęściej korzysta w swojej kuchni oraz zaproponuje pyszne dania, które prosto będzie można przygotować samemu w domu” – czytamy.

Dla wielbicieli podcastów organizatorzy kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” przygotowali też nowe odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się jesienią tego roku. W podcastach wspólnie z dietetykiem zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie.

Partnerami kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych Solidarność i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka. Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.

(01.08.2022 za swiatrolnika.info)


Współpraca