Ruszyła kampania "Polskie produkty mleczne dla wszystkich"
01.08.2022 -
Pod koniec lipca wystartowała kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich”, której celem jest promocja mleka wśród Polaków.
Organizatorem jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny. Jak czytamy na Forum Mleczarskim, jej celem jest ,,podbicie serc szerokiej grupy Polaków od dzieci po seniorów”. W ramach kampanii od lipca do grudnia 2022 r. pojawi się sporo mlecznych inspiracji w telewizji i internecie.
Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” w Pytaniu na Śniadanie
Jak informują organizatorzy, w ramach kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” widzowie „Pytania na Śniadanie” w TVP2 zobaczą mleczne inspiracje na śniadanie, obiad i kolację.
,,Pokażemy mleczne dania, modnie podane z dawką informacji, jak produkty mleczne wpływają na nasze zdrowie. Wszystkie propozycje „Kuchni PnŚ” będą proste do przygotowania we własnym domu” – czytamy.
Plan kampanii w TVP2 prezentuje się następująco:
27.07. – Produkty mleczne – doskonałe nawodnienie w lato
10.08. – Produkty mleczne – dla aktywnych fizycznie
16.09. – Produkty mleczne – dla seniorów
21.09. – Felieton 1
30.09. – Produkty mleczne – dla kobiet w ciąży
07.10. – Felieton 2
14.10. – Produkty mleczne – dla przedszkolaków
28.10. – Produkty mleczne – w szkole i pracy
04.11. – Produkty mleczne – doskonałe na śniadania i jesienną pogodę
25.11. – Produkty mleczne – z przyjaciółmi i na spotkania przedświąteczne
09.12. – Produkty mleczne – dla całej rodziny na święta
„Polskie produkty mleczne dla wszystkich” również w TVP3
Jak dodają organizatorzy, dla wielbicieli tradycyjnych dań organizatorzy kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” przygotowali serię programów „Nasze najpyszniejsze” w TVP3.
,,Będzie pysznie i pięknie, bo gośćmi Kuby Steuermarka będą najpiękniejsze Polki – laureatki i finalistki konkursu Miss Polonia. Wspólnie będą kulinarnie podróżować po różnych regionach Polski i przypominać tradycyjne przepisy dań, w których rządzi mleko i jego przetwory” – czytamy.
Kampania w programie „Nasze najpyszniejsze” w niedziele, w TVP3 o 8:15:
31.07. – Podlasie
07.08. – Świętokrzyskie
14.08. – Wielkopolska
21.08. – Kujawsko-pomorskie
28.08. – Lubelskie
04.09. – Mazowsze
11.09. – Śląsk
18.09. – Łódzkie
25.09. – Małopolska
Kampania „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” w Internecie
Jak dodają organizatorzy, nie zabraknie też działań w Internecie. Na Facebooku Instagramie powstały specjalne profile, na których regularnie, do końca grudnia, będą publikowane posty z inspiracjami kulinarnymi, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów.
,,Kuba Steuermark poprowadzi też na swoim profilu na Instagramie cykl krótkich filmów, w których razem z dietetyczką lub lekarzem opowiedzą o tym dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów. Instagramerka Magda Rudak pokaże, z jakich produktów mlecznych najczęściej korzysta w swojej kuchni oraz zaproponuje pyszne dania, które prosto będzie można przygotować samemu w domu” – czytamy.
Dla wielbicieli podcastów organizatorzy kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” przygotowali też nowe odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się jesienią tego roku. W podcastach wspólnie z dietetykiem zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie.
Partnerami kampanii „Polskie produkty mleczne dla wszystkich” są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych Solidarność i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka. Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.
(01.08.2022 za swiatrolnika.info)