Rynek serów wraca do poziomu sprzed pandemii

26.02.2021 -

Mimo trudnych czasów i załamania rynku sprzedaży serów wagowych dojrzewających w okresie początku pandemii, jesteśmy dobrej myśli i cieszy nas fakt, że pracujemy z produktami nabiałowymi, których kategorię znaleźć można w większości lodówek konsumentów naszego kraju – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Dariusz Zieliński, Prezes Ceko.

Koniec poprzedniego i początek obecnego roku pokazuje, że rynek w obszarach sprzedaży detalicznej wraca do swojego poziomu, który notowaliśmy przed ogłoszeniem pandemii. - Nabywcy składają regularne zamówienia na nasze produkty i wraca również stabilna odsprzedaż w sklepach. W szczególności sytuacja ta dotyczy serów w blokach, które notowały spadki sprzedaży uwarunkowane obawami zakupowymi konsumentów – mówi Dariusz Zieliński.

Podkreśla, że styczniowa sprzedaż napawa optymizmem, warto więc w obecnym roku powrócić do planowanych działań związanych z dalszym rozwojem marki Sery z Goliszewa. - W ostatnim czasie coraz szerzej gościmy na półkach, a tam gdzie można znaleźć nasze produkty notujemy regularne wzrosty. Sieci handlowe chętnie poszerzają swoje portfolio o produkty wysokojakościowe, ponieważ konsumenci nadal stawiają na wybór produktów naturalnych i o najwyższym standardzie – mówi Prezes Ceko.

Jego zdaniem, rynek serów nieustannie daje możliwości rozwoju oferty produktowej, pamiętając trendy, które kierowały nami przed pandemią i uwzględniając całkiem nowe doświadczenia, zebrane w poprzednim roku sprzedażowym.

(26.02.2021 za Roman Wieczorkiewicz, portalpsozywczy.pl)


Współpraca