Sieć Dino nabiera rozpędu. Ma już 1880 sklepów. 66 nowych otwarto w trzy miesiące

04.04.2022 -

Spółka Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca marca 2022 r. 66 nowych sklepów wobec 59 rok wcześniej.

Sieć poinformowała 4 kwietnia, że na koniec marca 2022 r. liczyła 1880 sklepów wobec 1532 rok wcześniej. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 736,7 tys. m2 wobec 597,1 tys. m2 rok temu.

Sklepy Dino rozwijały się głównie w południowej części kraju, ale obecnie wychodzą poza dotychczasowe lokalizacje. Sieć rozwija się z roku na rok osiągając dobre wyniki finansowe mimo braku reklam w tradycyjnych kanałach.

Zgodnie z przyjętą strategią, w 2021 r. sieć sklepów spożywczych Dino kontynuowała rozwój geograficzny, otwierając 343 nowe markety na terenie całego kraju. W efekcie, na koniec 2021 r. sieć liczyła 1815 marketów, a jej roczne obroty wzrosły o 32%.

(04.04.2022 za portalspozywczy.pl)


Współpraca