SwipBox gotowy na ekspansję w Stanach Zjednoczonych

W ostatnich latach SwipBox umocnił swoją pozycję na europejskim rynku logistycznym poprzez instalację ponad 30 tysięcy automatów paczkowych, również w Polsce. Teraz oczy duńskiej firmy zwracają się ku Stanom Zjednoczonym.

– Trudno to sobie wyobrazić z naszej perspektywy, ale automaty paczkowe w Stanach Zjednoczonych są nadal rzadkim widokiem. Jestem jednak przekonany, że w najbliższym czasie urządzenia zyskają na popularności, gdy tylko konsumenci przekonają się do wygody i bezpieczeństwa, które wiążą się z ich użytkowaniem. Dzięki nim dostawy są znacznie bardziej efektywne, a kurier dostarcza kilkanaście lub kilkadziesiąt paczek do jednej lokalizacji, zamiast krążyć pomiędzy trzydziestoma różnymi adresami. Konsumenci mogą być natomiast pewni, że ich przesyłki są odpowiednio chronionemówi Kasper Cort, CCO SwipBox.

SwipBox koncentruje się na implementacji nowoczesnych automatów z linii Infinity. Zewnętrzne urządzenia są zasilane bateriami. Nie wymagają zasięgu GSM, ani podłączenia zasilania. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby można było umieszczać je w najbardziej dogodnych lokalizacjach z perspektywy konsumentów – dzielnicach mieszkaniownych, w pobliżu supermarketów czy na stacjach benzynowych. Daje to użytkownikom możliwość łatwych odbiorów i zwrotów w cyklu 24/7 za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej, która komunikuje się z automatem za pomocą zabezpieczonego połączenia Bluetooth.

– USA jest dla nas zupełnie nowym, jeszcze nie do końca odkrytym rynkiem. Doskonale znamy nasz know-how oraz wierzymy w nasze możliwości biznesowe. Wiemy, w jaki sposób skutecznie wdrożyć nowe narzędzia do dostarczania oraz odbioru paczek, które będą komfortowe dla wszystkich uczestników rynku, zarówno dla przewoźników, kurierów, jak i konsumentówpodsumował Kasper Cort.

SwipBox prezentował już automaty Infinity podczas niedawnych targów branżowych Shoptalk w Las Vegas. Po raz kolejny przedstawi swoje innowacyjne rozwiązania na czerwcowej konferencji Home Delivery World w Pensylwanii. Firma już od kilku miesięcy prowadzi w Stanach Zjednoczonych zaawansowane działania z obszaru new business.

(Informacja SwipBox)


Współpraca