Ta kategoria nabiałowa odnotowuje spory wzrost. Prezes zdradza, na co stawia Hochland

Z pewnością jednym z segmentów, który w Polsce rozwija się na przestrzeni ostatnich 20 lat, jest rynek sera, gdzie odnotowano spory wzrost – mówi Maciej Tomaszewski, dyrektor generalny, prezes zarządu Hochland Polska.

Rynek sera dynamicznie rośnie

W ubiegłym roku rynek sera odnotował wzrosty na poziomie ponad 19%. Największe wzrosty widzimy w kategorii serów kremowych twarogowych. Dla konsumentów bardzo ważnymi kryteriami przy wyborze jest smak i jakość.
Dlatego w firmie Hochland stawiamy na naturalne składniki, wysoką jakość mleka, ale także na aspekty ekologiczne związane z opakowaniami produktów. Rozwijamy nowe kategorie takie jak Almette bez laktozy, adresując potrzeby naszych konsumentów z obniżoną tolerancją laktozy oraz konsumentów, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych — mówi prezes Tomaszewski.

 

Serki wiejskie są bardzo perspektywicznym segmentem

Hochland Polska zdefiniował na nowo kategorię serków wiejskich wprowadzając na rynek 3 warianty Almette serka wiejskiego: ricotta, z twarożkiem kremowym i naturalnym skyrem.
Biorąc pod uwagę prognozy analityków – szacuje się, że w perspektywie długoterminowej prognozy wskazują na wzrost konsumpcji serów – dodaje Tomaszewski.
 

Współpraca