Tu każda sałatka ma swoją historię! Salad Story dołącza do Too Good To Go

Świetna wiadomość dla wszystkich miłośników sałat, sałatek i zdrowego odżywiania! Od dziś do walki Too Good To Go z marnowaniem jedzenia włączyła się sieć Salad Story. Stworzona w 2007 roku największa sieć restauracji w Polsce, będzie oferować kultowe pozycje ze swojego menu we wszystkich lokalach Salad Story w kraju.

To nie lada gratka dla miłośników sałatek, wrapów, ciepłych dań na bazie kaszy, wegańskich burgerów i naturalnych zup, którym zależy na walce z marnowaniem jedzenia. Sieć fit-restauracji Salad Story włącza wszystkie swoje lokale do grona Pogromców Marnowania Jedzenia. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością są już dostępne w aplikacji. To pierwszy krok w dołączeniu wszystkich lokali do rewolucji w niemarnowaniu. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go uratowali przed zmarnowaniem ponad 586 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowałby samolot lecący z Warszawy do Londynu aż 4230 razy!

Obie marki swe działania opierają na wartościach – dobru ludzi, trosce o planetę i szacunku do żywności. Podjęcie współpracy zbiega się z kampanią prowadzoną przez Too Good To Go – Dieta dla Planety, która pokazuje wpływ marnowanej żywności na środowisko naturalne.

– Salad Story to niezwykły partner, który podobnie jak my stawia sobie za cel zmianę świata na lepsze. Łączy nas nie tylko chęć walki z marnowaniem, ale także troska o środowisko. Włączenie wszystkich lokali w kraju to początek współpracy, którą będziemy sukcesywnie rozwijać – Powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.

– Wierzymy, że nasze codzienne decyzje o tym co jemy, skąd produkty pochodzą i jak są przygotowane, mają silny wpływ na nasze zdrowie, społeczeństwo i środowisko. Jesteśmy największą siecią serwującą zdrową żywność w Polsce, co napawa nas dumą, ale przede wszystkim poczuciem odpowiedzialności za to, by serwować jedzenie przyszłości, dobre dla ludzi i środowiska. Pracujemy z pasją, bo wiemy, że mamy ważną misję, jaką jest upowszechnianie prawdziwego, zdrowego jedzenia. Nawiązanie współpracy z Too Good To Go jest jednym z etapów na drodze do ograniczenia marnowania jedzenia, wspólnie zadbamy o naszą planetę – dodaje Mateusz Labryszewski, Kierownik Marketingu i Sprzedaży do spraw Rozwoju Sieci.

Jak to działa?

Aplikacja pomaga w najprostszy możliwy sposób, łącząc użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność. Wystarczy zainstalować aplikację, sprawdzić co możemy upolować niedaleko nas, kupić paczkę i odebrać ją o wyznaczonym czasie. Aplikacja nie tylko pozwala zarządzać nadwyżkami, ale też ma aspekt ekologiczny. Każda paczka niespodzianka to ekwiwalent 2,5 CO2e emisji, które nie pójdą na marne.

(Informacja prasowa programu Too Good To Go)


Współpraca