Ulubiona kawa konsumentów już w sprzedaży

Rynek kawy nie stracił w czasie pandemii. W pierwszej połowie 2020 r. gospodarstwa domowe przeznaczyły na produkty z tej kategorii aż 1,5 mld złotych, co oznacza wzrost o 7,1% względem analogicznego okresu rok wcześniej. Choć Polacy rzadziej odwiedzają kawiarnie, chętnie sięgają po kawę przygotowywaną we własnym domu. Teraz będą mieli ku temu dobrą okazję, ponieważ w oparciu o liczne prośby konsumentów Kaufland postanowił wprowadzić do swojej oferty kawy marki Golden Bow Solutions, które charakteryzują się wysoką zawartością kofeiny i niecodziennym smakiem.

Przy kształtowaniu asortymentu nieocenionym źródłem informacji są sami konsumenci, którzy często sugerują detalistom wprowadzenie do oferty konkretnych artykułów. W ostatnim czasie do sieci Kaufland za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta oraz social medów spłynęło wiele próśb o wprowadzenie do sprzedaży kawy Golden Bow Solutions, która podbiła ich gusta. Kaufland postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dzięki czemu produkty tej marki pojawią się w sklepach sieci już 15 kwietnia. Do oferty promocyjnej trafi kawa rozpuszczalna (100 g) oraz kawa mielona (150 g). Oba warianty będą dostępne w trzech smakach: krówka, delicja pomarańczowa i batonik wafelkowy.

Kawy GBS mają niepowtarzalne właściwości pobudzające, dzięki podwyższonej zawartości naturalnej kofeiny pozyskiwanej ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kakaowca. Jest jej aż 5 razy więcej niż w przypadku tradycyjnych kaw. Napój nie posiada w swoim składzie cukru ani substancji słodzących oraz ma delikatny smak i aksamitną konsystencję.

W 2019 roku 51% Polaków z dużych miast piło kawę poza domem. Rok później było ich o 9 punktów procentowych mniej, na co z pewnością wpłynęła pandemia i towarzyszący jej lockdown. Napar parzony w domu powinien zatem zastępować kawiarniane doświadczenia, a popularność kaw GBS pokazuje, że doskonale sprawdzają się w tej roli.

(Informacja prasowa Kaufland Polska)


Współpraca