VALBON - oryginalne francuskie sery w nowej odsłonie
Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania, podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Klasyczne sery pleśniowe brie i camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu znad Sekwany.
Z czym kojarzy się Francja? Bez wątpienia to kolebka światowej mody – od wieków francuskie ubiory stawały się wzorem powszechnie obowiązującej elegancji. Poza modą haute couture, Francja jest także ojczyzną serowarstwa. To tam, niemal tysiąc lat temu, zaczęto wytwarzać pierwsze gatunki serów. Z czasem francuskie wyroby zyskały rangę na jednych z najlepszych na świecie. Dziś szacuje się, że produkowanych jest tam nawet 700 rodzajów najróżniejszych serów, w tym oczywiście sery pleśniowe, na czele z najpopularniejszymi – brie i camembert. Gatunki te zaliczane są do serów podpuszczkowych z porostem pleśni, dojrzewają od 2 do 6 tygodni i charakteryzuje je delikatny, biały nalot. Camembert ma wyjątkowy owalny kształt, brie zaś wycina się tak, by tworzył trójkąty. I dokładnie tak prezentują się sery Valbon, tworzone według oryginalnej receptury francuskiego mistrza serowarstwa Henriego Hutina, których wygląd i smak to kwintesencja prawdziwego pleśniowego sera.
Valbon to oryginalne francuskie sery, które od lat zachwycają nawet najbardziej wyrafinowane podniebienia. Kiedyś, z uwagi na cenę i dostępność, oryginalne sery brie i camembert zarezerwowane były na wyjątkowe okazje, dziś są łatwo dostępne i można cieszyć się ich smakiem na co dzień. A okazji jest mnóstwo, bo francuskie sery pleśniowe doskonale sprawdzają się i na ciepło, i na zimno, zarówno na śniadanie, jak i na kolację, jako element codziennego jadłospisu, jak również wyrafinowanego menu. Klasyczne sery Valbon można wykorzystać jako składnik porannej kanapki, lunchowej sałatki, czy rodzinnej kolacji. To doskonałe drobne przekąski podczas spotkań towarzyskich – w takim wypadku warto je zaserwować na desce w towarzystwie winogron, orzechów i fig. A teraz sery Valbon mają także nowoczesnem podkreślające ich wysoką jakość oraz oryginalne francuskie pochodzenie, opakowania – z widoczną francuską flagą oraz symbolem kraju, wieżą Eiffla.
Premierze serów Valbon w nowej odsłonie będzie towarzyszyć kampania digitalowa, współpraca z influencerami oraz działania media relations. Za kreację odpowiada Grasp Group, media planuje Value Media, zaś działania z zakresu PR koordynuje Quality Public Relations. Koncept komunikacyjny bazował będzie na spontanicznie kojarzącej się z Francją modzie i krążył wokół francuskiego, pełnego drobnych przyjemności, stylu życia.
(Informacja prasowa VALBON)