W lutym „skupcie się” na żółtych serach od SM Mlekpol
Zabawny spot reklamowy, w którym widzowie poznają zalety oraz wszechstronność zastosowania żółtych serów, zyskał sympatię widzów i w lutym ponownie pojawia się na ekranach telewizorów. Dzięki niemu konsumenci mogą więcej dowiedzieć się na temat produktów posiadających certyfikat „Jakość Tradycja”, czyli żółtych serów od SM Mlekpol.
Od 2021 r. trwa kampania informacyjno–promocyjna serów ze znakiem „Jakość Tradycja” od SM Mlekpol, której celem jest poszerzanie świadomości kulinarnej poprzez promocję zastosowania serów dojrzewających nie tylko w tradycyjnych kanapkach, ale również w bardziej wyrafinowanych potrawach. W ramach działań powstał 30-sekundowy spot reklamowy, który ponownie pojawił się w głównych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz telewizji regionalnej. Kampania TV potrwa przez cały miesiąc.
Sery SM Mlekpol wytwarzane są z najwyższej jakości polskiego mleka i znakomicie sprawdzą się nie tylko na śniadaniową kanapkę, ale także do dań na ciepło, takich jak pizza czy zapiekanka. Urozmaicą także deskę serów na wieczornym przyjęciu. Więcej inspiracji z serami Mlekpolu znajduje się na www.najlepszewkuchni.pl
(Informacja prasowa SM MLEKPOL)