Wyglądaj znaków, nadchodzi zgrana paczka Łapserdaków!
Marka lubianych przekąsek Łapsy w ramach rebrandingu zaplanowała tajemniczą akcję marketingową z podkreślającym jej klimat hasłem „Wyglądaj znaków, nadchodzi zgrana paczka Łapserdaków”. Zmianę logotypu i graficzny lifting opakowań wspierać ma kampania telewizyjna z zagadkowym billboardem sponsorskim, a także akcje promocyjne w sklepach i narzędzia trade.
Łapsy to rozpoznawalna marka dla młodszych i starszych poszukiwaczy przekąsek, które można chrupać gdy pojawi się ochota na coś smacznego. Teraz – przy wsparciu tajemniczej kampanii marketingowej – wprowadzone zostają zmiany w szatach opakowań produktów. Ustalony został jednolity kolor marki – energetyczna czerwień, która współgra z całą strategią marki. Twórcy zmian nie chcą uchylać rąbka tajemnicy o szczegółach wszystkich zmian. Jedno jest pewne – będzie zabawnie, ale i enigmatycznie! Świat szalonych Łapserdaków może być niebezpiecznie… wciągający’
To kolejny rebranding i akcja konsumencka przygotowana pod strategiczną opieką firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing. – Dostępny na rynku asortyment przekąsek jest wyjątkowo szeroki, dlatego tak ważne jest, by produkt nie tylko w pełni odpowiadał oczekiwaniom konsumentów, ale też po prostu był zauważalny i budził pozytywne emocje – podkreśla Gabriela Antczak. – Łapsy po rebrandingu z pewnością zdobędą uznanie za niestandardowe działania, poszukiwanie nowych pomysłów i kreacji, a także charakterystyczne opakowania, które dopełniają całości zmian. Zgrana paczka Łapserdaków to strzał w 10tkę – dzięki nim wprowadzamy powiew lekkości do komunikacji, aby angażować konsumentów w kolejne działania i przygody tajemniczych Łapserdaków.
Już wkrótce w asortymencie Łapsów pojawią się także nowe produkty.
(Informacja prasowa ŁAPSY)