Wyższy poziom czekoladowego doznania. Marka Wawel z nową platformą komunikacyjną Level Wawel
„Level Wawel” – to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA.
Nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół prostej idei: marka Wawel wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy sprawia, że każda czynność, której towarzyszą wynosi ją na wyższy poziom.
Nowy spot telewizyjny wspiera flagową kategorię producenta, tj. czekolady, podkreślając ich krótki skład, jakość surowców i doznania smakowe na królewskim poziomie. Produkcja łączy w sobie świat rzeczywisty z animowanym, do którego odbiorca przenosi się wraz z główną bohaterką za sprawą zjedzenia kostki czekolady.
Ideą kampanii jest pokazanie najwyższej jakości słodyczy Wawel – to poziom LEVEL WAWEL, wyższy poziom czekoladowego doznania, gdzie za pysznym smakiem idzie również krótki i dobry skład.
– W nowej komunikacji koncentrujemy się na podkreśleniu najwyższej jakości i dobrego składu słodyczy Wawel, dlatego hasłem przewodnim kampanii jest krótki chwytliwy claim: Level Wawel. Nowa platforma komunikacji obejmuje całe portfolio produktów – mówi Dariusz Chwierut, dyrektor marketingu Wawel SA. – Jednak Level Wawel to nie tylko kampania reklamowa. Idea Level Wawel zobowiązuje nas do tego, aby każdego dnia lepiej realizować nasze zadania i tworzyć coraz lepsze produkty, które mają lepiej służyć naszym konsumentom, dając im jeszcze więcej radości, a nam satysfakcję. Bo Wawel to nie tylko królewski smak produktów, ale też to, jak się dzięki nim czujemy. Nasza nowa kampania to istotny krok w kierunku jednolitej komunikacji, obejmującej szerokie i różnorodne portfolio oraz zmiany wizerunku marki, która ma trafiać także do młodszej grupy konsumentów – dodaje.
Level Wawel to nie tylko spot, a parasolowa platforma komunikacji dla całej marki Wawel. Producent zapowiada konsekwentną realizację swoich strategicznych filarów działalności: najwyższą jakość oraz krótki i dobry skład tworzonych słodyczy (bez sztucznych dodatków czy konserwantów), a także troskę o środowisko i odpowiedzialność społeczną.
Działania reklamowe w ramach kampanii, która ruszyła 15 stycznia, objęły telewizję, digital i PR, OOH oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, strategię i kreację przygotował dział marketingu Wawel, spot zrealizował dom produkcyjny M5 Film (reżyseria: Przemek Jękosz), działania w social mediach wspiera agencja Lekko. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy METS (TV) oraz agencja PromoTraffic (digital). Działania PR prowadzi Agencja Great Minds.
(Informacja firmy WAWEL)