Wzrost cen prądu. Intermarche zamyka strefy chłodnicze

22.09.2022 -

Na poziomie centralnym prowadzimy prace nad optymalizacją naszego asortymentu. Chcemy ograniczyć poziom kosztów zarówno w sklepach, jak i w logistyce – mówi Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché.

Intermarche mierzy się z rosnącymi kosztami energii

Rachunki za energię elektryczną stale rosną. Jest to wyzwanie między innymi dla sieci handlowych, które szukają różnorodnych rozwiązań, aby ograniczyć koszty.

– Problemy związane ze wzrostem cen gazu i prądu oraz ich stałą dostępnością są kolejnym wyzwaniem dla branży. Po pandemii, inflacji i niejednolitych zmianach przepisów, teraz mierzymy się z rosnącymi kosztami nie tylko energii. Sytuacja staje się wyjątkowo trudna, a dla wielu przedsiębiorstw może okazać się krytyczna – mówi w rozmowie z serwisem portalspzywczy.pl Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché.

W Grupie Muszkieterów prowadzimy działania, które mają na celu możliwie jak największe ograniczenie kosztów – podkreśla Tomasz Walczak.

– Funkcjonowanie sieci Intermarché jest oparte o spółki prowadzone przez polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy w zależności od sytuacji i lokalnych możliwości prowadzą różnorodne działania ograniczające zużycie prądu. Są to na przykład przebudowa stref chłodniczych w ekspozycje zamknięte, oszczędzające energię, czy instalacja fotowoltaiki tam, gdzie jest to możliwe – tłumaczy.

Intermarche optymalizuje asortyment

– Na poziomie centralnym stale prowadzone są prace nad optymalizacją naszego asortymentu, tak aby ograniczyć poziom kosztów zarówno w sklepach, jak i logistyce. Franczyzobiorcy to DNA naszej grupy, dlatego mogą liczyć na wsparcie centrali we wszystkich obszarach swojej działalności – informuje.

Dyrektor podkreśla, że celem sieci Intermarché jest, by pomimo wzrastającej inflacji, dostarczać klientom wybór produktów z naciskiem na kategorie świeże w niskich cenach.

(22.09.2022 za poprtalspozywczy.pl)


Współpraca