Agus: Polacy chcą ekologicznych opakowań

29.09.2023 -

Główny trend dotyczący opakowań dominujący w naszej branży to wyraźnie wzmożone zainteresowanie producentów ekologią, troską o środowisko naturalne. Wynika to zarówno z obserwacji zmian na rynkach globalnych, jak również z uważnej analizy potrzeb konsumenckich – mówi Jarosław Bańda, Dyrektor Komunikacji Agus.

Czy Polacy zapłacą więcej za ekologiczne opakowanie?

Tegoroczne wyniki badań EKObarometr* wykazały m.in., że aż 62% Polaków oczekuje od producentów opakowań, że znacznie zwiększą oni liczbę dostępnych na rynku opakowań ekologicznych, jednocześnie deklarując (60%), że są w stanie zapłacić więcej za tego typu opakowania. Świadczy to o dużej świadomości ekologicznej, którą cechują się także konsumenci Agus.

Nasz klient to przeważnie człowiek aktywny, dbającym o swoje zdrowie, środowisko i ogólny dobrostan, oraz patrzący szeroko na proces zakupowy, w tym także na opakowanie. Stąd ergonomiczność i poręczność opakowań Hello Day! Smoothie, które można łatwo wziąć ze sobą w drogę, zapakować do plecaka czy torebki i cieszyć się ich smakiem w dowolnym miejscu i momencie - mówi Jarosław Bańda

Opakowania z recyklingu

Niezwykle istotny jest także skład samego opakowania, które w przypadku Agus spełnia wymogi środowiskowe, umożliwiając ponowne wykorzystanie i recykling.

Cały czas mamy na uwadze skalę naszych działań i ich wpływ na otoczenie – jako producent produktów dostępnych na 4 kontynentach mamy świadomość, że sukcesywne wdrażanie prośrodowiskowych rozwiązań spowolni wykorzystanie zasobów naturalnych, ograniczy wytwarzanie śladu węglowego i pozytywnie wpłynie na odnowę różnorodności biologicznej - dodaje Dyrektor Komunikacji Agus.

(29.09.2023 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)


Współpraca