Almette serek wiejski Złotą Innowacją FMCG 2022
Złote Innowacje FMCG & Retail to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty i usługi.
Nagradzane zostają te rozwiązania, które uatrakcyjniły rynek spożywczy, zrewolucjonizowały podejście do zakupów i bezpośrednio wpłynęły na zachowania kupujących. Złotą Innowacją FMCG 2022 został Almette serek wiejski, który zwyciężył w kategorii SMAK.
25 października 2022, w Teatrze Kamienica w Warszawie, odbyła się uroczysta gala, podczas której wręczono „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” miesięcznika „Hurt & Detal”. W konkursie mogą uczestniczyć firmy będące producentami, wyłącznymi dystrybutorami lub bezpośrednimi importerami artykułów FMCG i świadczące usługi dla tego sektora. Za innowacyjne zostają zaś uznane te produkty bądź usługi, których premiera rynkowa odbyła się w ciągu ostatnich miesięcy lub te, które zostały udoskonalone pod względem zastosowanych do ich wytworzenia składników czy przyjaznego korzystania w zgodzie z potrzebami konsumentów. W gronie laureatów nie zabrakło nowości marki Almette, czyli serka wiejskiego dostępnego w trzech różnych wariantach.
Serki wiejskie to najnowsza propozycja w ofercie Almette. – Cieszymy się, że w bieżącej edycji konkursu nasza nowość, czyli Almette serek wiejski, została Złotą Innowacją FMCG 2022 w kategorii SMAK – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. I dodaje: – To odpowiedź na oczekiwania konsumentów dotyczące perfekcyjnego serka wiejskiego, zarówno w kontekście smaku, jak i konsystencji. Do wyboru są aż trzy różne smaki, bo kształtne ziarenka zanurzone są w trzech różnych „śmietankach”: z dodatkiem sera ricotta o charakterystycznej słodkawej nucie, z dodatkiem jedynego w swoim rodzaju śmietankowego serka Almette lub z dodatkiem lekko kwaśnego naturalnego jogurtu typu islandzkiego skyr, który ma wysoką zawartość białka i 0% tłuszczu”. Każdy serek charakteryzuje się także innym stopniem gęstości. „Pomysł wprowadzenia skali gęstości widocznej na wieczku – od 1 do 3, gdzie 3 oznacza serek najbardziej gęsty – w naszych badaniach fokusowych został bardzo wysoko oceniony przez konsumentów. Sam kształt kubka został zaś zaprojektowany w taki sposób, aby wygoda szła w parze z designem. Nowoczesny design z finezyjną falką podkreśla przyjemność jedzenia, a odmienna kolorystyka ułatwia zapamiętanie preferowanego wariantu – tłumaczy Wyrzykiewicz.
(Informacja Hochland Polska)