„Do Biedronki idę". Wkrótce kolejne kody na wyjątkowe promocje

18.01.2023 -

"Do Biedronki Idę". Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa największej sieci handlowej w kraju. To kolejny, po „Biedronkowych Oszczędnościach”, mocny przekaz, na którym sieć oprze tegoroczną komunikację z klientami.

"Do Biedronki Idę". Na czym polega nowa kampania Biedronki?

Chcemy być blisko naszych klientów, wszędzie tam, gdzie nas potrzebują, wsłuchiwać się w ich potrzeby i odpowiadać na nie, gwarantując bezpieczne zakupy każdego dnia. O tym jest właśnie nasza kampania „Do Biedronki IDĘ”. Ten przekaz komunikacyjny zbudowany jest na bazie relacji naszej marki z milionami klientów, którzy każdego dnia mówią „Do Biedronki IDĘ. Każdy z nich ma inny, swój własny powód, by przyjść na zakupy właśnie do nas - bo tu zrobię zakupy dla całej swojej rodziny, bo po prostu tu lubię robić je najbardziej. Każdy powód jest dobry, by pójść do Biedronki - mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka

"Do Biedronki Idę". Co zobaczymy w nowych spotach reklamowych?

Klienci wybierają Biedronkę z wielu powodów – ze względu na świeże owoce, ciepłe pieczywo, ulubione wędliny, produkty wegańskie, smoothie czy przysmaki dla zwierzaków. I promocje, dzięki którym mogą oszczędzić jeszcze więcej. W jednym ze spotów podkreśla się fakt, że Biedronka jest zawsze przygotowana na celebrowanie ważnych okazji, takich jak m.in. zbliżający się Dzień Babci i Dziadka.

"Do Biedronki Idę". Biedronka rozda kody promocyjne

Elementem kampanii „Do Biedronki IDĘ” jest specjalna akcja promocyjna związana z kodami na zakupy, które na początku roku klienci znaleźli w swoich skrzynkach pocztowych na specjalnej kartce z życzeniami noworocznymi od Biedronki. Kody, zeskanowane w trakcie zakupów, pozwalają na zakup konkretnych produktów w promocyjnych cenach w konkretnym terminie.

Dodatkowo, na kartce noworocznej znalazły się też promocje niespodzianki - przy zakupach z kartą Moja Biedronka lub aplikacją klient otrzyma voucher, na którym będzie wskazana kolejna, dedykowana dla niego oferta promocyjna na zakup produktu lub produktów – drukowany wraz z paragonem za dokonane właśnie zakupy.

Kolejne kody na wyjątkowe promocje i okazje do oszczędzania klienci już wkrótce znajdą w swoich skrzynkach pocztowych na kartce nawiązującej do kampanii „Do Biedronki IDĘ”.

(18.01.2023 za portalspozywczy.pl)


Współpraca