Branża handlowa i spożywcza znajdą swoje rozwiązanie

29.06.2016 -

– Z punktu widzenia branży handlowej, produkcji i eksportu żywności, obszarów ciężko doświadczanych ostatnio przez lekkomyślność polityczną, i tym razem rynek znajdzie swoje rozwiązania dla uniknięcia perturbacji po Brexicie – mówi Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting.

– Brexit – stało się. A tak właściwie to jeszcze nic się nie stało. Pierwsza ocena skutków niefortunnego referendum może być tylko jedna: na każdej destrukcji, rozpadzie tracą wszyscy, jednak zazwyczaj najwięcej jego inicjatorzy – mówi Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting.

Podkreśla, że z punktu widzenia branży handlowej, produkcji i eksportu żywności, obszarów ciężko doświadczanych ostatnio przez lekkomyślność polityczną, i tym razem rynek znajdzie swoje rozwiązania dla uniknięcia perturbacji.

– Tym bardziej że proces ten będzie długotrwały i zapewne znacznie łagodniejszy niż przedreferendalne zapowiedzi buńczucznych polityków – komentuje Andrzej Wojciechowicz.

Dodaje, że przedsiębiorcy brytyjscy i europejscy nie chcą tracić rynków sprzedaży, zysków. Będą znajdować właściwe rozwiązania dla kontynuacji swoich przedsięwzięć.

– Szkoda tylko, że czas i środki, które będą musieli na to poświęcić, nie zostaną spożytkowane na rozwój i wzmocnienie współpracy tylko na jej ratunek – mówi szef firmy doradczej FMCG Business Consulting.

(29.06.2016 za portalspozywczy.pl)


Współpraca