Hochland docenia moc gamingu w CSR

29.09.2023 -

Gaming to coraz bardziej popularna forma rozrywki wśród młodych ludzi na całym świecie, która naturalnie łączy zabawę z nauką i rywalizacją. To również doskonała przestrzeń do działań z zakresu CSR, co postanowiła wykorzystać firma Hochland angażując się w projekt Good Town na platformie Roblox.

Wejść do Krainy Hochland w Good Town

Od 28 września każdy może wejść do Krainy Hochland w Good Town i poprzez wirtualną zabawę wesprzeć szczytną ideę pomocy najbardziej potrzebującym.

Dla użytkowników gaming to satysfakcjonująca cyfrowa rozrywka, dla firm to natomiast coraz częściej innowacyjny kanał dotarcia do młodszej grupy docelowej. Marka Hochland postanowiła wykorzystać naturalne dla młodych ludzi środowisko, czyli świat gier, i poprzez zabawę w cyfrowym świecie Roblox zaprosić ich do wsparcia szczytnej idei, jaką jest ufundowanie potrzebującym dzieciom ciepłych posiłków w ramach wsparcia Programu Pajacyk.

Roblox to nie tyle klasyczna gra gotowa do zainstalowania na dysku, co otwarta darmowa wirtualna platforma do tworzenia własnych produkcji. Z czasem stała się ona miejscem spotkań w sieci, w którym młodzi ludzie mogą się umówić i wspólnie wziąć udział w wybranej przez siebie grze. Celem projektu Good Town jest zgromadzenie zaangażowanych społecznie marek, które w swojej filozofii nie zapominają o aspekcie CSR, a dążąc do harmonijnego rozwoju, pamiętają o przyrodzie i człowieku. Hochland będzie w niej promować empatię wobec drugiego człowieka i pomoc potrzebującym w ramach Programu Pajacyk. W Krainie Hochland w Good Town użytkownik będzie mógł wykonywać różnego rodzaju zadania, takie jak dbanie o gospodarstwo obejmujące uprawę warzyw i owoców, opiekę nad krową oraz przekształcanie mleka w pyszne sery Hochland. Następnie gracze z tych produktów będą przygotowywać kanapki – do tego celu powstał specjalny Kanapkowóz Hochland. Za każde zrealizowane zamówienie, na miejscu lub z dostawą, użytkownicy będą otrzymywać punkty - Hochland Coiny, które będą mogły zostać wymienione na realne wsparcie dla potrzebujących. Każdy gracz pracuje na swój wynik, ale pomoc to cel wspólny. Wszyscy gracze będą zbierać punkty, żeby ufundować 2000 ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk. W ten sposób, poprzez grę i zabawę w sferze wirtualnej, można czynić dobro w rzeczywistości

– mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager w Hochland Polska.

Wsparcie marketingowe

Startowi projektu Hochland w Good Town na platformie Roblox towarzyszyło będzie kompleksowe wsparcie marketingowe. Obejmie ono kampanię w Internecie i social mediach, wsparcie influencerów, publikacje w prasie i na portalach handlowych i marketingowych oraz działania PR. Ideę kampanii, development gry oraz influencer marketing przygotowała agencja Game Changer.

Za zakup mediów odpowiada Value Media oraz SalesTube.

(29.09.2023 za portalspozywczy.pl)


Współpraca