Hochland Polska koncentruje się na biznesie serowym. „Dążymy do pozycji lidera"

Koncentrujemy się na biznesie serowym. Nasza strategia opiera się na dążeniu do pozycji lidera na rynku sera w Polsce, poprzez znaczący wzrost produkcji w zakładach w Węgrowie i Kaźmierzu oraz dynamiczny i zyskowny wzrost sprzedaży markowej - mówi Maciej Tomaszewski, dyrektor generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska.

Rynek serów jest bardzo dynamiczny
Ostatnie lata pokazały, że sytuacja na rynku potrafi być bardzo dynamiczna - okres pandemii oraz następujące po nim wysoka inflacja, wojna w Ukrainie, agresywne działania konkurencji oraz zmiany zachowań konsumentów zmuszają do identyfikacji nowych kierunków działania. Ale jednocześnie staliśmy się organizacją jeszcze bardziej zwinną, elastyczną, czyli taką, która potrafi na bieżąco dostosowywać się do otoczenia i zmieniających się warunków  – mówi prezes Tomaszewski

Kluczem do sukcesu są ludzie i praca zespołowa
Dodaje, iż model biznesowy angażuje wszystkich pracowników firmy. Podkreśla, że mocną stroną  Hochland Polska są ludzie i praca zespołowa.
Jesteśmy świetnym „teamem", gdzie każdy z nas posiada unikalną wiedzę i doświadczenie w określonych obszarach i będziemy wykorzystywać ten cenny potencjał – zapewnia Maciej Tomaszewski

Hochland Polska stawia na digitalizacje
Jednym z kluczowych elementów strategii Hochland Polska jest bycie również liderem branży w digitalizacji i przechodzeniu na procesy cyfrowe poprzez efektywne generowanie i wykorzystywanie danych.
Po wielu miesiącach dostosowań i testów integracyjnych z sukcesem zakończyliśmy prace nad największą międzynarodową operacją w historii firmy związaną z cyfryzacją – przejście na nowy system SAP o nazwie S/4HANA. Najważniejszym celem wdrażanego projektu było zwiększenie efektywności i możliwości wzrostu zgodnie ze strategią Hochland zwaną Wizja 2025 – mówi prezes Tomaszewski.
 

Współpraca