Jakie produkty mleczarskie będą się lepiej sprzedawać w najbliższych tygodniach?

Obecnie rozpoczynamy sezon przygotowań do Świąt Wielkanocnych, wobec tego coraz większym zainteresowaniem cieszyć będą się produkty, które są bazą świątecznych potraw oraz wypieków, czyli np. twaróg sernikowy, śmietany i śmietanki oraz masło – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR Lidl Polska.

Wiosna pobudzi popyt na galanterie mleczarską
Zdaniem Aleksandry Robaszkiewicz, wraz z nadejściem okresu wiosenno-letniego na popularności będą zyskiwać m.in. kefiry, maślanki oraz jogurty naturalne.

Klienci z chęcią sięgać będą po dania gotowe typu chłodnik, który również włączymy w kolejnych miesiącach do oferty
– dodaje
Podkreśla przy tym, że nabiał jest istotną kategorią asortymentową w ofercie Lidl Polska. Jedną z ważnych w tym asortymencie marek jest Pilos – marka własna sieci, która jest tworzona we współpracy m.in. z polskimi mleczarniami. W jej portfolio dostępnych jest ponad 150 produktów z kategorii nabiału, które dostępne są w ramach asortymentu stałego, produktów sezonowych oraz oferty akcyjnej tzw. in-out. Większość produktów marki Pilos pochodzi od polskich dostawców, a duża część asortymentu posiada oznaczenie „Produkt polski”.


Polskie mleczarnie produkują marki własne dla sieci Lidl
Podstawą większości wyrobów marki Pilos jest polskie mleko, pochodzące z dużych mleczarni, które są strategicznymi partnerami przy tworzeniu marki własnej – m.in. takich jak SM Mlekovita, SM Mlekpol, OSM Koło, OSM Piątnica i SM Spomlek, a także tych mniejszych i lokalnych: Agrocoop, OSM Siedlce, Ciechanowska SM i MSM Mońki.

W ofercie pod marką Pilos występują m.in. mleko (w tym świeże mleko w szklanej butelce prosto od rolnika), sery, twarogi, masło, kefiry, maślanki, śmietany czy jogurty. Co ważne, w ofercie znajdziemy także specjalne linie: Pilos Pure – o prostym składzie, Pilos Piratki – dla dzieci czy Pilos High Protein – wysokobiałkowe.
Dbamy o różnorodność oferty i potrzeby konsumentów, dlatego w swojej ofercie akcyjnej jak i stałej posiadamy różne gramatury opakowań – np. mniejsze dla singli i małych gospodarstw domowych oraz rozmiar XXL dla dużych rodzin, m.in. sery XXL w porcjach rodzinnych (np. carski w plastrach XXL 500 g, salami w plastrach XXL 800 g, gouda w plastrach 1 kg XXL), mleko 1,5l XXL Pilos UHT oraz masło osełka XXL 500 g – mówi Aleksandra Robaszkiewicz
 

Współpraca