Każdemu należy się chwila wytchnienia - limitowana edycja opakowań dla marki Tatra w wykonaniu GlobalSM

Agencja GlobalSM wygrała przetarg na zaprojektowanie limitowanej edycji opakowań Tatry. Głównym celem działań było zaprezentowanie koncepcji, która wpisuje się w DNA marki Tatra, a także odpowiada na potrzeby grupy odbiorczej. W ramach zwycięskiego konkursu agencja przygotowała koncept oraz projekty opakowań wraz z Key Visualem.

Marka Tarta idealnie wpisuje się ze swoją komunikacją w insighty konsumenckie dzisiejszego odbiorcy. Zabieganie, stres w pracy, obowiązki domowe – to wszystko sprawia, że zapominamy o wypoczynku i poświęceniu chwili samemu sobie. Marka komunikuje, że każdemu po ciężkim dniu należy się chwila wytchnienia bez wyrzutów sumienia.

– Przed agencją GlobalSM postawione zostało zadanie stworzenia opakowań limitowanej serii Tatra, które odpowiedzą na potrzeby grupy odbiorczej, a także będą wpisywały się w filozofię marki. Agencja postanowiła przekazać te wartości, przedstawiając różne formy relaksu związane z naturą i wolną przestrzenią. Na opakowaniach znaleźć można grafiki stworzone z myślą o takich formach wypoczynku jak np. obserwacja przyrody, wieczór przy ognisku, łowienie ryb czy spędzanie czasu w lesie – mówi Tomasz Hadam, Starszy Kierownik Marki Tatra.

– Na zaproponowanych etykietach przedstawiamy chwilę relaksu, na którą każdy z nas zasłużył. Zależało nam na tym, aby konsument mógł się utożsamić z wybraną scenerią, pasją i utwierdzić w przekonaniu, że chwila dla siebie jest czymś naturalnym – mówi Beata Grosicka, Business Development and Client Service Director, GlobalSM. – Wprost nawiązujemy do głównego hasła marki: „Z potrzeby wolności”, odpowiednie na wspólne chwile wytchnienia po dniu pełnym wyzwań. Przy tworzeniu identyfikacji marki czy opakowań ważne jest to, aby pokazać odbiorcy, że rozumiemy jego potrzeby, że jesteśmy blisko niego – dodaje.

Zwycięska linia kreatywna nowych opakowań Tatra w jasny sposób unaocznia męską przestrzeń, w której można się zrelaksować, wyłączyć od bieżących spraw i obowiązków oraz naładować swoje baterie na łonie natury. Element personalizacji wzmacnia przekaz, niesie ideę odpoczynku bez wyrzutów sumienia i zachęca do zakupu produktów z etykietą, która najbardziej odpowiada zainteresowaniom konsumenta.

Limitowana seria etykiet dostępna jest w sklepach od września.

(Informacja GlobalSM)


Współpraca