Kultowy serek "z krówką" marki Rolmlecz z Certyfikatem Dobry Produkt 2022
Grupa PTWP S.A. (wydawca portali dlahandlu.pl, horecatrends.pl i portalspozywczy.pl) w corocznym konkursie wyłoniła najlepsze wyroby branży FMCG. W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymał serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy 150 g w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny.
Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat, a jej najbardziej rozpoznawalny produkt to serek homogenizowany, nazywany przez konsumentów serkiem „z krówką”. O wyjątkowości jego smaku decydują najwyższej jakości składniki oraz oryginalna technologia produkcji, zapewniająca bardzo krótki czas ich przetwarzania. Serek waniliowy Rolmlecz doceniany jest nie tylko za smak i konsystencję, ale także za wierność tradycji, czyli sprawdzonej, regionalnej recepturze, która gwarantuje niezmienną jakość. Produkt odznacza się krótką i czystą etykietą – bez zbędnych dodatków i sztucznych składników, co idealnie wpasowuje się w trendy żywieniowe. W wersji waniliowej świetnie pasuje do naleśników czy owoców, jednak sprawdzi się także jako samodzielna przekąska. Serek doczekał się pomnika w Radomiu, w którym produkowany jest od początku, tj. od 1974 roku.
– Serek Rolmlecz to wyjątkowy produkt na polskim rynku. Kochają go bowiem zarówno dzieci, jak i dorośli. Mimo swej niemal 50-letniej historii, a także zmieniających się potrzeb oraz preferencji konsumentów – cieszy się on niesłabnącą popularnością. Kupujący z coraz większą uwagą czytają etykiety i zwracają uwagę na miejsce produkcji, bo wiedzą, że czynniki te w istotny sposób wpływają na smak oraz jakość wyrobów mleczarskich. Serek Rolmlecz świetnie wpasowuje się zatem w dzisiejsze oczekiwania klientów i współczesne trendy żywieniowe. Marka czerpie z tradycji, podkreśla polskie pochodzenie oraz sposób wytwarzania wyrobu według regionalnych receptur. Pozytywna opinia przedstawicieli branży FMCG, której wyrazem jest przyznanie serkowi waniliowemu Rolmlecz Certyfikatu Dobry Produkt 2022 stanowi dodatkowy powód do radości i dumy, dowodząc także, że smak i jakość zawsze są w cenie – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Celem wyróżnienia przyznawanego przez PTWP S.A. jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Certyfikaty Dobry Produkt już po raz trzynasty przyznane zostały przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Wyselekcjonowali oni 15 najciekawszych wyrobów, przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa, spośród ponad 130 zgłoszeń. Nagrodzone produkty wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Przyznany certyfikat to wskazówka dla konsumentów, ułatwiająca dokonywanie wyborów zakupowych przy sklepowej półce. Nagrody wręczono 7 listopada podczas gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
(Informacja SM MLEKPOL)