Lidl podsumowuje akcję Szkoły Pełne Talentów. Rozda 30 tys. nagród

07.12.2022 -

Do 12 listopada w sklepach Lidl Polska wydawano Talenciaki. Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, szkoły w całej Polsce otrzymają niebawem ponad 30 tysięcy nagród. Największym zainteresowaniem cieszą się akcesoria sportowe i sprzęt elektroniczny.

Szkoły mogą wymieniać przypisane im Talenciaki na nagrody do 18 grudnia, jednak już teraz wyniki przedsięwzięcia wskazują na jego sukces. Do akcji, której ambasadorami byli Anna i Robert Lewandowscy, przystąpiło aż 10 600 szkół – najwięcej z województw Śląskiego i Pomorskiego

Ile Talenciaków rozdał Lidl?

Dotychczas zamówiły one ponad 30 000 nagród, przy czym szczególną popularnością cieszą się akcesoria sportowe i urządzenia elektroniczne. Największe wrażenie robi jednak liczba Talenciaków, które klienci Lidl Polska przekazali poszczególnym placówkom: to aż 26 000 000.

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” wzbudziła ogromne zainteresowanie, z czego bardzo się cieszymy. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, ambasadorów i klientów, szkoły w całej Polsce otrzymują najpotrzebniejsze wyposażenie, w tym m.in. pomoce naukowe oraz sprzęt elektroniczny. Wierzymy, że dzięki temu wsparciu uczniom będzie łatwiej rozwijać swoje zainteresowania i realizować marzenia - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska

(07.12.2022 za portalspozywczy.pl)


Współpraca